Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

Jepp - det er nettopp den pivoten Rui (trolig) tok, og som fikk Goldflex på kroken.

Samtalen utspant seg slik:

Hei Goldflex - kunne du lagt fra deg vektene, twitter og selfiestangen et lite øyeblikk? Jeg har et forslag til deg:

Dorkborn ser heftig bra ut - men du er såpass kokkos at (nesten) ingen vil samarbeide med deg og/eller gi deg penger. Men, jeg kjenner igjen genialitet når jeg ser det - og jeg har en stor sekk med penger jeg trenger å bli kvitt.

Interessert? Nettopp - tenkte meg det. Og det blir faktisk enda bedre.

Har du hørt om Conan? Du vet, den etablerte IP’n alle har ønsket seg et singelplayer spill av siden andre verdenskrig? Vel, dette er din lykkedag: Du får en sekk med penger, óg Conan IP å reskinne om Dorkborn til.

Avtale? Supert!

Du kan komme og kjenne på sverdet mitt neste helg.

Fortsatt god trening.

Mvh.

10 Likes

fixed

Så da gambler vi på at det kommer et Conan The Darkborn H2 20 altså :smile:

Dorkborn hørtes ikke ut som en hit :laughing: Conan The Dork? :roll_eyes:

2 Likes

Nei H1 @krafer, H1. jeez, get with the program.

Mars.

1 Like

Burde jo selvsagt skrevet bare 2020 :see_no_evil:

Mulig vi bør ta dette videre i Småprat slik det har utviklet seg.

3 Likes

Den korteste veien for å Funcomifisere Darkborn er kanskje å lage Mutant Conan? :roll_eyes:

Eller bare kjøre på med Mutant Year Zero? :stuck_out_tongue:

MYZ 2.0 kan vi glemme.

Jeg mente MYZ i first person :wink:

Det tror jeg hadde vært en dødare

Hva tror du US-kontoret har holdt på med den siste tiden? :wink:

kjempet med intern uro og problematisk utvikling av uannonsert spill. Nå i det siste gitt opp og begynt å produsere DLC til CE?

De har holdt med med et Mutant Chronicles coop spill. Ikke Darkborn (single player) skinned til MYZ som var min spekulasjon for Goldborn :stuck_out_tongue:

Darkborn med en conan twist hadde fungert. Historien er vel hevn for at familien ble drept ( monsterfamilien). Hvem dreper monstre. Conan. Et spill der du jakter Conan :grin:

Uff nei. Ikke enda et spill der Conan er indirekte involvert.

Conan SP or bust. Witcher-style.

Ble noen aksjer til på meg i dag, synes det rett og slett er smått utrolig å kunne få aksjer på under 13,50 nå. Det kan jo umulig være lenge før nyhetene om utvidelser, nye spill begynner å tikke inn.

4 Likes

Teamet växer sakta men säkert:

Kul med alla utvecklarkonsoller i bakgrunden :slight_smile:

4 Likes

Og for de som ikke leser Conan Exiles tråden har spillet økt snittspillerne/dag med 100% på to måneder. :slight_smile: Vi må tilbake til juni 2018 for å se like høye antall spillere. https://steamcharts.com/app/440900

6 Likes

Fjernet funcom akkurat bildet og la ut et nytt?