Ja (innlegget må være på minst 4 tegn så da får jeg skrive litt mer).
Ja, det gjorde de faktiskt
Edit: Syns ju ändå i linken om man zoomar lite
https://pbs.twimg.com/media/EOU2W35X0AEu5Y8.jpg:large
Si fra hvis du ser noe goldborn i bildet
xbox bak der? Syns det så ut som et dev. Kit i farta men er nok ikke det.
Hva står det på blokken hans da?
På notatblokka står det Dune q1 2021. Bare å zoome og bruke sånn spion/klarere bilde program.
En hvilken som helst tv serie eller film hadde klart dette utmerket. AI enhancement!
Ingen som har photoshop med sharpen tool?
Skjønner godt at de fjerna det bildet, for å si det sånn.
Det her er vel sånn Funcom driver IR egentlig.
Og vi lurer på hvorfor Funcom ikke deler så mye🙂.
Et bilde fra en peasant, og vi finner den hellig gral, koordinatene til Atlantis og kveldens vikinglotto tall liksom. #tekinvestorsherlockholmesdivision.
Må da finnes et Adobe-hode her inne som kan gi det et forsøk?
Ga det et forsøk, men ut av fokus, lav oppløsning og håndskrift er en dårlig kombo
Om noen vil prøve å tyde, er det bare å kjøre på
Hva med whiteboarden oppi venstre hjørnet inne på strategirommet? Streker/grafer og tall der? Q4 leaked?
Mulig dere allerede har postet dette andre steder, jeg leser så lite her om dagen…
Ikke mye tvil om at de tjener bra på CE fremdeles
Spekulasjonene nå på å posisjonere seg eller ikke må jo være om det kommer info som treffer markedet bra, dvs om man har troen på at Funcom kan lage spill som selger hardt.Her er nok usikkerheten stor.
MC - slike spill har de vel lite erfaring med? Fått inn nok ekspertise for å lage noe bra, har denne ekspertisen som gradvis er kommet inn gjort utviklingen senere for å forbedre spillet utover det som opprinnelig var?
Betalt map CE? Det selger 500k ut året på tvers av plattformene,tror jeg. Såpass trøkk er det i CE enda.
Alt annet -???
Dune:crazy_face:
Ingen usikkerhet overhodet, Goldflex jobber med Goldborn, Darkborn reskin som Conanborn, og det blir ingen Dorkborn !
Hvis man ikke har tro på at Funcom kan lage gode spill bør man selvsagt finne seg ett annet selskap å investere tid og penger i. Å gå inn før nyheter tilsier jo selvsagt at man tror nyheter skal være av positiv karakter … hvis du mener noe annet, så går ventetida mot slutten og du bør selge alt så fort som mulig før alle andre lukter lunta og forlater det synkende failcom.