Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

Legger vi til at selskapet er gjeldsfritt, mcap på bare 1,1. mrd og at Tencent har kjøpt en stor eierandel i miksen, så burde det ikke være så altfor usannsynlig at oppsiden kan være stor.

2 Likes

Jeg har troen, men har nok andre det? Med mindre det kommer dårlig nytt, så kan ikke kursen falle nevneverdig fremover, om det er slik at det er mange som tror det kommer noe snart og har kjøpt for det. Det er for sent nå. Derfor holder kursen seg og stiger litt. Store ting på vei

så… är ni redo för lite HYPE ?

1 Like

Alltid :joy::joy:

Lätt :bullettrain_side:

Ni är så jävla BORING så jag får väl klämma ut det ändå :smiley:

Funcom ställer upp på GIST2020 (Gaming Istanbul) nu 30 januari ;). 100k visitors förra året och det sägs att Funcom ska visa upp Conan Exiles… Kanske mer?

https://www.gamingistanbul.com/en/2020-katilimcilar/

7 Likes

Å få vite mer om conan exiles er bra nok det, trenger ikke andre nyheter før i slutten av februar!

3 Likes

Er vel innføring av halaldyr i CE som skal promotores :joy:

“Butchers of Hyboria” selger lett !

Det bor 80 miljoner i Turkiet hehe. Erdogan som sponsrar?

Känslan är väl mer info om CE nu den 30e och Mutant Chronicles dagen innan Q4 rapporten.

1 Like

Eller Goldborn DongStorm Conan SP.

Edit for referanse:

2 Likes

Jeg er ihvertfall nokso fornøyd med att jeg har benyttet de siste ukene på å komme opp i ett antall aksjer jeg er fornøyd me.
Bring it on.:hugs:

3 Likes

Fra spøk til alvor, det er jo ingen garanti for nyheter. Og det er lenge til Q4 2019 rapporten. Men personlig i hvert fall har jeg posisjonert meg innenfor nå fordi jeg har tro på høyere kurs dagen før pax east enn i dag. Og om 6 uker ser vi om jeg har valgt rett eller galt :slight_smile:

1 Like

Vinter-vår pleier å være OK i Funcom generelt:

9 Likes
1 Like

Var ikke den el borak figuren veldig poppis i midtøsten/Asia?

Kanskje de skal presentere det?

Tror neppe det blir noen El-Borak nyheter. Kan hende man får mer news rundt CE, da.

Ellers fortsetter svenskene å selge seg ut - ikke vært færre siden siden tidlig mai 2018.

1100+ (!) færre siden toppen i mai - 150+ færre siste par-tre månedene.

1 Like

Ja, man kan ju inte klandra dem heller

image https://media1.tenor.com/images/97dbe4593eeb0d6979ae4e3335dadcaf/tenor.gif?itemid=11676353

Funcom omnämndes i dagens teknologipresentation från Redeye:

5 Likes