Vad sades, ungefär?
Basert på våre modeller (vekst, prising mv.) for å identifisere aksjer man bør kjøpe , så anbefaler vi å kjøpe Funcom.
Kolla videon, går fortare än att jag förklarar. Det positiva är att Funcom kommit in på listorna
Fortare för dig ja! Men inte för mig… Tack för länken.
Kjøp følgende om du er en av disse GARP-tilhengerne.
Er vel innafor å dele dette siden det ikke ligger bak premium?
Ligger også inne blandt de ti beste selskapene basert på estimert vekst i 2020.
Ja og dette har jo vi visst i et år. Men det er vel bare først nå vi ser at flere skimter det samme. Og noen ser det ikke før 3 mnd etter det har skjedd, når kvartalspresentasjonen har blitt delt nok på twitter
Det er så frustrerende å være synsk
ner till 13 nok igen? gäääsp
Bare 6 uker igjen til “kanskje nyheter.” Ellers går det nok fort sin vante gang.
Får nok en varig korreksjon ved Q4-tallene
Ned?
Dette er noe rui burde ligge langflat etter.
Jeg vet ikke, ellers hadde jeg vært mer short/long enn jeg er nå.
Experience is the hardest kind of teacher. It gives you the test first and the lesson afterward.
Blir vel ned om det kommer uten nyheter. (vet vi ikke mer en vi gjør i dag så må jo MC være forsinket??)
Kommer Q4 med nyheter blir det vel fort opp.(Om nyheten ikke er at MC er forsinket🙈)
Det har kommit en våg av förseningar på de flesta AAA spelen senaste veckorna. Så på ett sätt är de positivt att Funcom inte nämner något releasefönster på sina interna projekt (mer än utvecklingstiden). Med tanke på hur mycket folk de ansatt senaste 18 månaderna i US + kontorsbyte är de rimligt att de dragit ut på tiden. Hur lång tid får vi se men jag är beredd på en range mellan Q320-Q121.
Jag deppar inte över det sen vi kommer få:
- Dune hype i samband med filmen. = Mer info om open world och säkert Dune publishing
- The Outsiders släpp
- nytt paid content till CE.
- Större närvaro på fler mässor
- Tencent?
Ok. Jeg må ærlig innrømme at jeg blir skuffet om MC ikke kommer før i 2021, og jeg mener det er SÆRDELES dårlig av Funcom om de vet, og har vist om dette lenge når de kommunsiserer det ut. ALLE eiere i Funcom (som ikke er innsidere) tar det for gitt at dette skal slippes i år🙂.
Vi får krysse fingrene.
Jeg vil heller at Mutant Chronicles kanselleres enn at det blir utsatt til 2021 allerede nå.
Grunnen er at jeg i så fall estimerer at ca 50% av kostnader for spillet gjenstår (eller mer), og at noen prosjekter rett og slett ikke er verdt å fullføre. Det er bedre å da si at man må stoppe opp, og jobbe med andre ting, enn å forsøke å tvinge seg selv til å lykkes med noe som åpenbart ikke fungerer.
Utsettelse til 2021 eller kansellering av MC ville være kroken på døra for såkalte Funcom 2.0 i hvert fall… Begrepet er begynt å bli ganske slitt allerede. Men er det egentlig noe konkret som skulle tilsi slik utsettelse?
Nei.
Men hvis man tror på nyheter i forbindelse med pax east / q4 2019 rapporten, som jeg gjør, dvs 27. - 28. februar, så er det jo alltid mulig at man kan få negative nyheter.
Personlig har jeg kjøpt Funcom fordi jeg tror det er 6 uker til positive nyheter. Men jeg er jo klar over at det kan komme negative nyheter også. Det er jo en del av det man må tenke på i aksjemarkedet: hva kan komme som er negativt, og hvordan skal man i så fall agere? Det er bare fornuftig å tenke gjennom både positive og negative scenarioer før nyheter kommer.
Uansett om det er kvartalsrapporter generelt i ett selskap, eller nyhetsslipp, resultater fra kliniske studier i biotek, inngåelse av avtaler, osv. Det er greit å ha tenkt gjennom både de positive og negative mulighetene.
Ikke noe annet en at det begynner å bli veeeeeldig lenge siden de nevnte vi burde få info “soon”… Rundt et halvt år vel?(Q2 2019?) Og etter det har vi ikke hørt et pip?