Nei, OTWD ble sluppet halvferdig og jævelig, det skjer jo ikke med MC
Men caset på tross av kortsiktig kuk er bunnsolid. Da hadde iallefall jeg aldri solgt
Folk feirer over å få solgt på 16-tallet, så tror vi lett konkluderer med hva problemet i aksjen har vært hele tiden med disse utspillene. Hadde ikke sjangs å lykkes med dette eiergrunnlaget
Kommer sikkert en annen kineser og byr 20, enten for å få aksjer eller for å presse 10cent
Har vært med i flere år, 17 kr er ett skambud og har slettes ikke tenkt å selge for ett øre under vertfall.
haha sant. Bara och inse att Funcom misslyckades kapitalt med sin affärsmodell.
Hadde budet vært nærmere 30 skulle jeg faktisk vurdert å slippe beholdningen.
Dette er et skambud og en fiendtlig takover slik jeg ser det. Tencent tvang en anbefaling på 17 gjennom styret. Skandale.
Nå får faen meg Robur, TIN og Co. ha litt baller og forklare hvorfor Tencent må MYE opp i pris.
Gratulerer med dagen!
Smaa?
Er det deg
er det mulig?
Smaalig!
Har du aksjer?
Long time!
Er gravøl her!
Regner med den langfingeren står plassert trygt mot speilet også da?
Ja, eller 20 eller whatever budet ender opp med å bli
For å blokkere for tencent og bli med videre, kanskje?
Robur kjøpte vel det meste på 13 vel,
Tror du budet blir høyere?
Bra dag for deg være en k*dd på - ja, den langefingeren er til meg for å ha vasket aksjer på bunn-nivåer og hele veien økt beholdningen.
Samtidig som jeg har vært ca. ALENE om rope ULV ULV ULV her inne om at dette ville skje til slutt.
Så jeg snur nevnte finger tilbake til deg og alle andre apologister for hvordan denne aksjen har blitt ødelagt.
Hvis Robur ikke vil selge, så blir det ikke noe av? Tipper Tencent i så fall høyner budet, men er jo ingen garanti.
De fleste aksjonærer bør være storfornøyd med at dette har skjedd, for med mindre man har tradet aksjen veldig aktivt så har funcom 2.0 i praksis feilet.
Må safe litt til tross for jeg tror budet blir høynet. Ute med 40% og kun med 11% gevinst på dette…men men
Sklew you småspalels. Emisjon you get, veli long taijm