Håper det går greit jeg flagger sånn bullshit du ytrer om min velmenende posting. Vi kritiserer tema/ide… ikke person, hvis du leser reglene for dette forumet…
Håper det går greit at jeg og flagger din post og som personangrep. For det første så tror jeg fortsatt at TSW var på salg i fjor fra 15 Oktober opp til Halloween (se number of players bla…)For det andre så har jeg tatt forbehold om jeg husker rett (Det kunne jo hende det var fra 17 oktober?)… For det tredje så er jeg på mobil nå og akter ikke respondere på en heil haug Bullshit fra deg og dine StarBreeze disipler. Utsagnene deres står helt klart ikke i forhold til den forbrytelsen dere synes jeg måtte ha gjort (løgn er en tøff anklage å komme med)… Les forumets regler igjen… Eller er det endelig bekreftet at dere kan gjøre hva fan dere vill?
Her er en grei kalender for å se når Steam har sine salg:
Jeg vet ikke hvor godt den stemmer, men går ut fra at den har tatt utgangspunkt i tidligere datoer.
Funcom kjørte golden weekend helgen før 15.oktober i fjor.
Som sagt der var et salg før selve Halloween salget i fjor… Det var langt og mange spillere kom inn… skal vel finne ut av det når på PC…
Å kalle noen løgner er det. Dere trenger en pause fra forumet.
Du er sittert over. Å kalle folk for løgnere på innfall er drøyt. Stemmer for at du og Grimshanks tar dere en pause. Det må gå ann å snakke om FUNCOM i Funcomtråden uten overfall fra deg og Grimshanks… Ta dere en bolle.
Det har du rett i, her er info om den. 9-13. oktober. Mulig de kjører på med det samme nå da, får håpe det.
http://www.thesecretworld.com/news/golden_weekend_and_gilded_rage

Det har du rett i, her er info om den. 9-13. oktober. Mulig de kjører på med det samme nå da, får håpe det. http://www.thesecretworld.com/news/golden_weekend_and_gilded_rage
Jeg regner med de kjører det som de har mest tro på. Jeg har mest tro på at de bare klemmer til med TSW salg nå uforstyrret av alt på selve Halloween. Tror det og kan booste The Park salget uken etterpå eller når det kommer…
Det som vi nå skal følge med på er om TSW når høyere peak players i Oktober 2015 enn Oktober 2014. September 2015 var høyere enn September 2014… Så hadde jo blitt en fin trend av det om vi kunne bare genrellt sett ligge høyere enn i fjor. Slik kaller man vekst (omg sa jeg det virkelig i et FUNCOM forum…??? ) .

Det som vi nå skal følge med på er om TSW når høyere peak players i Oktober 2015 enn Oktober 2014. September 2015 var høyere enn September 2014.
Det er vel bedre å følge med på average players og der var sep 2014 litt bedre enn sep i år. Det ser uansett ut som om oktober 2015 blir 10% bedre enn i fjor og kan også boostes litt av halloween eventen.

Det er vel bedre å følge med på average players og der var sep 2014 litt bedre enn sep i år. Det ser uansett ut som om oktober 2015 blir 10% bedre enn i fjor og kan også boostes litt av halloween eventen.
Vi får se… Som du ser så var bade November og Desember sterke måneder i fjor… Spent på om man kan håpe på å slå de og. Det hadde jo vært gledelig… Håper på at en The Park effekt skal gjøre seg gjeldende og at vi skal klare det. Tiden vil vise
Spørsmålet er hvor stor andel av TSW spillere vi ser på Steam. Jeg har hatt inntrykk av at denne andelen er ganske lav, men har ikke studert det veldig nøye. Det kan jo også være at en relativt høyere andel nå er på Steam sammenlignet med ett år siden, med tanke på at de har hatt noen kampanjer der.

Spørsmålet er hvor stor andel av TSW spillere vi ser på Steam. Jeg har hatt inntrykk av at denne andelen er ganske lav, men har ikke studert det veldig nøye. Det kan jo også være at en relativt høyere andel nå er på Steam sammenlignet med ett år siden, med tanke på at de har hatt noen kampanjer der.
Man kan registrere sin Funcom versjon på steam… så kan være man blir lurt av det du sier der… Uansett, det er fortsatt intett annet enn et godt tegn om tallene i år er forbedret over i fjor.

Spørsmålet er hvor stor andel av TSW spillere vi ser på Steam. Jeg har hatt inntrykk av at denne andelen er ganske lav, men har ikke studert det veldig nøye.
Jeg merket iallfall at etter release av issue #12 var det stor aktivitet uten at det viste noe særlig igjen på steam.

Vi får se… Som du ser så var bade November og Desember sterke måneder i fjor… Spent på om man kan håpe på å slå de og. Det hadde jo vært gledelig… Håper på at en The Park effekt skal gjøre seg gjeldende og at vi skal klare det. Tiden vil vise
Halloweeneventen varte til 13. november og helgen etter kjørte de scenarioweekend. I desember kom issue #10 + juleevent itillegg til at desember normalt er en bra måned pga av juleferien. Blir som sagt interessant å se hva de gjør i år ( itillegg til The Park ).

Gordon:
Vi får se… Som du ser så var bade November og Desember sterke måneder i fjor… Spent på om man kan håpe på å slå de og. Det hadde jo vært gledelig… Håper på at en The Park effekt skal gjøre seg gjeldende og at vi skal klare det. Tiden vil viseHalloweeneventen varte til 13. november og helgen etter kjørte de scenarioweekend. I desember kom issue #10 + juleevent itillegg til at desember normalt er en bra måned pga av juleferien. Blir som sagt interessant å se hva de gjør i år ( itillegg til The Park ).
Ja veldig… man kan jo og tenke, dra inn RPG folk som setter pris på atmosfære og story med The Park og at disse skal kaste seg på TSW etterpå når salget kommer… Eller så kan man og tenke motsatt. Antar det avhenger av hvor selvsikre de er vedr The Park. er det veldig bra og det gir mersmak… Klart da kan det være veien å gå…