Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Det blir spennende å se hvor mye penger The Park legger igjen sammen med det ekstra boostet til TSW.

Men The Park er jo bare intro kostnaden som ikke var spesielt høy, og TSW sin inntjeningsmodell er vel basert på at spillere skal spille over lengre tid og lenge igjen litt og litt penger.

For meg ser det ut som en MINIMAL økning i inntjening i en veldig begrenset periode.

1 Like

Her er en bedre graf :slight_smile:

Er ikke så sikker på at det er så søkt som du tror. Han har jo selv advart meg her på forumet om å “snakke for mye i kortene” som han skrev. Hvorfor det? Uansett, det er ikke sikkert. Bare føler han er ute etter å ta meg og jeg har en veldig sterk “intuisjon”. Det er det som gjør meg til en god selger. Så jeg lytter faktisk når “kroppen min” prøver å si noe :wink:

Men nå, diskuter gjerne sak resten av dagen :slight_smile: Jeg er ikke interessert i så mye annet enn neste spillet nå. Det er det eneste håpet spør du meg.

4 Likes

Helt enig @anon91440261

Det neste spillet er det eneste som er et stort potensiale til å skape inntekter det er verdt å investere i.

TSW nr 1. på lista over top 5 skrekk-MMO:

6 Likes

Stemmen til moren i The Park er imponert over Funcom.

3 Likes

Er alt man poster her meningen å være kursdrivende eller hva mener du?

5 Likes

Tydeligvis er stemme giveren veldig imponert over funcom 10% faktisk. (etter norske , relger :stuck_out_tongue: )

3 Likes
1 Like

Ikke uenig her, men du har da cashburnen som utgangspunkt, så Funcom starter langt under null.

Ser ut til at eneste sjanjsen for at Funcom løfter seg nå, er om eg finner på å gå maks inn igjen :slight_smile:

3 Likes

Kjør på !! :stuck_out_tongue:

1 Like

Mulig, men grunnen til at eg reduserte, er jo at eg selv ikke var fornøyd med utviklingen, og at eg hadde håpet på høyere kurs rundt landseringen.
Nå det så ikke skjedde, så ble risikoen for stor for min del, da eg satt maks lastet.

Eg har fortsatt en del aksjer, bare ikke maks

Skjønner egentlig ikke helt hvem som skulle ha manipulert meg og når dette evt skulle ha skjedd ?

5 Likes

Det er nok en del av tinnfoil-hat konspirasjonen…

4 Likes

Jeg rapporterer deg nå for hver gang du kommer med antydninger om at jeg får andre til å selge. Jeg har heller ikke kjøpt en Funcomaksje så det der er også en blank løgn som i seg selv er verdt en rapportering.

2 Likes

En skal i hvertfall ikke stole på folk som sier selv de ikke er til å stoles på. Da har en jo blitt advart.

Du er rapportert igjen pga følgende utsagn:

bipolar adferd

patetisk?

1 Like

Det er bare det at det kun er du som sier at jeg gjør disse tingene. Ingen andre. Jeg går ikke inn i diskusjon med deg på dette fra nå av. Jeg har fått nok av deg og dine personangrep. Fra nå av flagger jeg alle innlegg fra deg av den typen. Dette er siste gang jeg sier i fra.

4 Likes

Fallout 4 får god kritikk fra media til tross for mye bugs. Standard for de større utgivelsene.

6,2 i user score på MC, 8,9 fra krititkerne.

1 Like