Hva er Funcoms neste tittel tror dere?
Jeg tipper det blir spinnoff av conan, med pvp, som morti har skrevet om tidligere
SKBN og NON selger noen hundre aksjer i slengen på bid… ehe… hvem kan det være? kanskje noen på forumet her?
@Gordon jeg har vel nevnt akkurat det med hva som er funcoms neste tittel flere ganger nå og sagt at det er det eneste virkelige spennende som kan komme fremover.
Men fakta er vel at ingen her inne vet noe mer, eller om de gjør det så ruger de på informasjonen.
Jeg tror alle og enhver skal være forsiktig med å stole på ymse personer i et forum (inkludert meg selv)… Enkelte har en ganske lang historikk med å droppe ganske store volum på bunn. Disse bør i sær revurdere strategi… mener nå jeg… Det er lett å la seg utnytte. Føler du deg truffet…? Vel, det kan jeg ikke hjelpe for.
Enkelte har lang historikk med å droppe ganske store volum på bunn? - er det deg selv du referer til da eller?- er vel ikke så mange andre her med volum så store som dine. Og du treffer jo stort sett alltid og har alltid cash til å bunnfiske med, som du er så glad i å gjøre og så ofte deler med oss. Så da solgte du på veien opp / toppen samtidig som du hauset alle til å kjøpe?
Morti? - en storskurk? - hva skjer a?
Funcom 2016: Refurbished Anarchy Online, Conan Co-Op PvP arena, pluss 3 andre titler ikke meldt ennå.
Finasiering er grei for det neste året. De er selvfinansiert. Husk Funcom produserer spill til halve prisen av sine konkurenter
Conan er relativt kjent. Ao er relativt kjent… TSW er relativt kjent om det kommer flere tales from TSW.
jeg synes det er morsomt å snakke om dette. Jeg har jo aksjer da… Du har det ikke så du synes det er kjedelig da?
Morti snakker du om… Hehe… Du har ikke lov til å snakke om folk. I den grad du vil vite hva jeg synes om patetisk adferd så kan du klikke på de skjulte kommentarene mine lengre opp i tråd.
jo jeg syntes det er veldig spennende, var bare en kommentar til din oppgitthet over at du ikke fikk svar umiddelbart om hva neste spill er.
Uinteressant? Eller passer det seg ikke snakke om slikt når man ikke har Funcom aksjer?
for en gjeng…
Det er vel blitt diskutert mye allerede og ingen ny info er dukket opp. Eller folk har ikke rukket å lese innlegget ditt enda for de har også annet å gjøre enn å vanke her på forumet.
Ingen konspirasjon mot å snakke om funcoms nye spill…
Joa jeg har lest de… - syntes det hele er usakelig og gidder ikke bruke tid på kommentere det unødvendig.
FUNCOM har nære 20 mill NOK på bok og ikke rare cash burn og lavt utgifts nivå.
Dersom du synes dette er for dårlig så synes jeg du skal revurdere StarBreeze. 105 mill SEK på bok, et cashburn sist kvartal på over 40 mill SEK. Skyhøye utgifter…
huh… Du spør om finansiering? hva baler du med nå?
Du vet tydeligvis ikke hva finansiering er. Vel, hva annet er nytt…
Gordon
SKBN og NON selger noen hundre aksjer i slengen på bid… ehe… hvem kan det være? kanskje noen på forumet her?
Det er fortstt sånn at hver gang SKBN viser seg, så er det vel Kronn ?
Vel, eg har ikke gjort en enest handel idag, verken i Funcom eller andre aksjer, er lenge siden det har skjedd, men i dag ser det ut til at eg gjør noe som helst
Du lager et produkt og gir det bort gratis?
Kjenner jeg er litt klar for en majestetisk kursoppgang, men er ikke sikker på hva som skulle drive den.
Tror The Park har generert massevis av positiv oppmerksomhet, og det bra, men det er vanskelig å betale maten med “thumbs up”.
Med reduserte utgifter og litt ekstra inntekter så blir kanskje resultatet på rett side av streken, men det kan umulig bli de store summene.
Så, er det noe annet enn ekstrem optimisme på lang sikt som kan forsvare noe særlig oppgang?
Hvis de annonserer nye spill som er interessante så tror jeg det kan gjøre underverker for kursen Ikke utenkelig at de sier noe om neste småspill som blir utviklet av Funcom Inc og det neste spillet som skal utvikles i Oslo.
Jepp, enig. Klarte å glemme det punktet.
Men det er vel stor sett småspill som er positive nok på kort sikt? Om Funcom annonserer at de skal brenne penger i 12-18-X måneder på noe nytt stort så er jo ikke det akkurat noen garanti for inntekter.
Noe litt mer spillbart i miniformat fra TSW kunne vært kult
Det jeg forventer er at neste småspill blir litt større og “litt mer spill” enn The Park. Jeg tror også at neste spill fra Oslo kommer ut før forfall på lånene. Joel sa vel i den podcasten som noen linket til ( Koe? ) at de andre i Oslo hadde jobbet på noe han ikke kunne si noe om. Jeg tviler litt på at det er noe nytt til LMO så ikke utenkelig at dette er neste spill.