først må dnb nettbanken opp og gå -.-
Tok litt Funcom igjen
1.13 og +31%
Gratulerer funcom eiere - dere er nå tilbake til 1.130
hvem får den siste stolen?
Nam nam, frokostblanding med Funcom:)
FOrsov deg i dag Irathi? Det er ikke for sent, bare å hive seg på NÅ!
Det tar lang tid å snu skuta ei skute som Funcom når de fucka det til slik de gjorde, og for mange har brent seg slik at denne vil alltid være en jojo aksje på nyhetsdager, men har man tro på det fundamentale som gordon har gitt inntrykk fra så er det jo fin tid å kjøpe på.
buy on rumors sell on news
Bare vent til vi får se noe fra det nye Conan-spillet. Da fyker vi opp enda mer.
Hvor mange av dere vil egentlig sitte utenfor å se på når Gameplay-filmen til det nye Conanspillet ruller for fulle mugger på Youtube? Og hvem vil sitte uten aksjer å se på når det er sluppet og Funcom kjører på massivt både på Twitch og Youtube?
Hvem tør?
Er det en skikkelig prump and rump?
*der fikk han solgt med bagga hander!
LOL@Irathi… morgengretten?
ikke spesielt, var en veldig rolig morgen, fikk unga ut i bilen og i barnehagen uten for mye skrik og hyl.
Men jeg hiver meg ikke etter et funcom tog som allerede er gått…
Så Funcom fikk kjøpt rettigheter til å utvikle et spill. - LMO tok 2 år å utvikle? - eller er det enda et The Park de skal lage med assets fra AOC?
Føler meg ikke grinete? - hvor leser du det fra?
Noken som husker romjulen 2013, når Funcom gjekk fra 2,50 - 7,36 og ned igjen til 3,50 ca. He he…
Skal PAS inn og herje litt?
Sa du ikke at du har unger da Irathi? Da kjenner du igjen et sutregrin når du hører det!
…
Ok Cagey - alltid morro å snakke med deg.
Desember 2013
Kan jo ta med januar 2014 i samme slengen.
Tar du med intradag så er det enda mer crazy
Litt nostalgisk å være inne i denne gale aksjen igjen.
Fyker vi snart gjennom 1.10?