Og jeg og Holmes er en og samme…
Forvirra nå… jeg var helt sikker på at dere var meg alle sammen…
Prøver å baisse ned kursen for harde livet på HO nå, funker motsatt for meg tenkte jeg skulle fylle på litt mer jeg, men men.
Det bjørnesnakket på sommeren og høsten var bare tull, men nå er jo situasjonen en helt annen, vi visste jo ikke om Kina og råvarer osv da, eller… Hvordan var det igjen…
fisker du etter litt kred nå
Og det er nå fortjent, vel?
Da er det bare å følge med, folkens. Nå er det salg på Steam igjen og se på dette her:
‘#5 The Secret World Ultimate
’#24 The Park
’#27 The Secret World
Blir spennende å se hvor høyt opp de kan nå
Edit X:
TSW Ultimate på 5. plass!!
Valve har vært så vennlig å plassert TSW og The Park ved siden av Xcom 2 på forsiden. Takk Valve
Er nå 2 plasser foran Fallout 4 på lista! 9.plass.
LMO har 33% off
#9!
Flott opplading til MEGAHYPEN som vi alle VET kommer
Har vi noen formening om når de kommer med nyheten? Er potensialet tatt ut mye allerede og vi får en standard sell off? Får vi dato på TP på konsoll samtidig?
TSW Ultimate er oppe på en 6. plass nå! Er dere klar over hvor sinnsykt mye de selger akkurat nå?
Gjelder å ligge klar på kjøpsknappen i morgen tidlig hvis dere vil inn her tror jeg. I alle fall hvis dette skulle holde seg til i morgen. Mange av dere er sikkert allerede inne, håper jeg
Onns anbefaler deg å sjekke tallene for noen av spillene rundt, på Steamspy siden du nevner det. Da vil du fort se at en plass fra 5-10 gir mye penger i kassa.
Se også her:
“Daily deal” er hva du er vitne til nå med TSW og The Park - bare at det er for 3 dager. Dvs. at de ikke har massiv konkurranse fra alle andre som kjører salg.
Slapp av litt a Onns…
Morsomt å se hva litt eksponering og lavere pris kan gjøre for antall solgte av et spill. Veldig synd Funcom ikke har klart å få “issuene” til TSW til å selge på samme måte som Starbreeze har gjort med Payday 2 DLC-ene, her er det MMO-modellen og tiering som er mye av problemet.
Håper Funcom bruker samme salgsmodell for Conan-spillet som Starbreeze, med DLC-er som fungerer som markedsføring av hovedspillet. Det burde gjøre at de holder spillet levende en god stund lenger og faktisk kan gå i pluss.
Vel en 6. Plass på steam må vel være lov å nevne?