Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

enig!

er jo ikke sikkert dei trenger å bruke en eneste en heller
vi kan spekulere så mye vi vil, her er det bare å vente neste melding.

Kanskje kommer det en bullis etter stenge tid i dag :slight_smile:

2 Likes

det er jo ikke uvanlig at styre ber om fullmakt til å utstede nye aksjer… men det er “EXTRAORDINARY GENERAL MEETING” så jeg tviler på at de ba om å utstede 70milioner aksjer bare for skøy. :bike:

3 Likes

Jeg er helt sikker på at det kommer en god-melding om kort tid!

:wink:

5 Likes

Eller hva med Swedbank robur? Ny teknik fondet har jo tjent bra på starbreeze og fått en flying start med Stillfront. Nå er robur også inne i GIG, kanskje en post i Funcom blir det neste.

9 Likes

Reposter et innlegg fra Sankiri på HO her. En liten gladsak :slightly_smiling:

Innlegg av: Sankiri (09.01.16 19:16 ), lest 80 ganger
Ticker: FUNCOM
Endret: 09.01.16 19:17
RE^1: FUNCOM - RALLY - nå som ting faller på plass!
Funcom soper inn litt priser - Bra å få før release av The Park på Xbox/PS4.

Marianne Lerdahl ‏@Vaffeldamen
Congrats to @funcom for winning BOTH best visual style and best audio at #SpillPrisen2015

Marianne Lerdahl ‏@Vaffeldamen
Congrats to @funcom again for winning the award for best story!
#Spillprisen2015

https://twitter.com/Vaffeldamen

3 Likes

Funcom følger opp med å senke prisene på AOC nå for å tiltrekke flere spillere.

http://www.ageofconan.com/news/new_membership_offers

3 Likes

Dette tilbudet kom i begynnelsen av desember ( og de har gjort det samme for AO ).

Ah, ok. Det kom opp når jeg satte innstillingene i google søket mitt for siste uken.

TP opp over 30.000 eiere nå, men dette varierer jo ganske mye trolig pga usikkerhet ved måling (± 3800 nå) og kanskje også pga steam refund policy.

Kan de selge 40k på konsoll kanskje?

4 Likes

Så først nå dette at konverteringskursen vil være snittet av de 5 handledagene pluss 10%. Liker at de legger seg 10% opp og kan ikke huske at dette har vært tilfellet tidligere.

4 Likes

“The Park vil minne om at i løpet av 2o16 både Xbox One og PlayStation 4, så kreativ direktør vet hva han snakker.”

dette er copy past gjennom google translate #KanIkkeSpansk

Oversatt fra Google Translate etter tips fra Sankiri igjen.

Funcom - er et ungt lag, som nylig gitt ut en interessant horror kalt The Park. Dette stemningsfulle prosjektet ble en suksess med brukere og brakt stor fortjeneste for sine skapere. Nå, i kjølvannet av suksessen til Funcom har besluttet å løslate neste år, tre nye spill.

Utviklerne bestemte seg for ikke å gjøre et vellykket prosjekt The Park i en såpeopera, og nektet å fortsette gjennomføringen av dette populære spillet. Selskapets ledelse besluttet å gjøre på samme tid i utviklingen av tre nye spillprosjekter, som hver skal være utgitt i ulike sjangere og ulike spill universer. Det er planlagt at de vil bli presentert neste år. Og i januar vil vi være i stand til å prøve seg i de tre første kampene. Innen sommeren den planlagte produksjonen av den lokaliserte russiske versjonen.

Ett av prosjektene vil bli dedikert til den berømte filmen karakteren Conan the Barbarian. Dette ble kjent etter at laget Conan Properties International, som eier alle rettigheter til bruk av Conan-universet, annonserte signeringen av en samarbeidsavtale med Funcom. Det vil tillate unge team av utviklere til å bli en stor produsent av spill for konsoller og PC i kategorien of Conan. I de senere årene har det vært økende interesse for spill i en slik plan, så vi kan si med sikkerhet i dag at prosjektet, om det vil være mulig å gjennomføre høy kvalitet, lover å være en suksess. Det er nå kjent at utgivelsen av spillene planlagt for riktig PC, PS4 og Xbox One.

Noen ytterligere informasjon om sjanger og innholdet i de to resterende kampene på nåværende tidspunkt. Ifølge ubekreftede opplysninger, vil en av dem har en åpen verden, og muligheten til å spille på nettverket. Imidlertid har selskapet-utvikleren bekrefte ikke eller avkrefte denne informasjonen.

http://skygsn.com/news/331.html

2 Likes

Begynner å bli utolmodig kjenner jeg, i den forstand at jeg vil ha nyheter NÅ! Får gå å legge meg, da kommer morgenen “kjappere” :wink: so exiting

3 Likes

Må flire, Bagger hevder att jeg kjøpte hans aksjer på 1,61. Lurer på hvor han tar alt i fra?
gidder ikke argumentere i mot. Tror det er nytteløst, han får drive på.

4 Likes

Han tar mye plass når han drar igang :wink: nesten så det kan virke som han ikke har aksjer lengre måten han skriver på. Samma det, jeg har en liten pott jeg ønsker skal vokse ut i januar engang. Vi får se hvordan markedet liker nyhetene som kommer…

2 Likes

Bagger lyver oftere enn en nordlending banner. Alt han sier om meg er løgn. Jeg har ingen andre nicks.

Trivelig å bli kalt inn på generalforsamling. Det skal de ha :slightly_smiling:

Jeg har lest litt på ho i det siste. Mye utrivelige folk og drittkasting der.

2 Likes

Og der fikk jeg skiftet nick. Måtte restarte pc’en for å være sikker :wink:

3 Likes