Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Mulig du kan “signe” deg for spørsmålsrunder etterpå?

Vanskelig jeg er jo som du ser av bildet en brøl ape med ball på hodet :slight_smile:

1 Like

bare jeg som ikke skjønner hvorfor de skal bruke 120 min på Q4?

De snakker svært langsomt grunnet treg linje ? :slightly_smiling:

Nei, det er vel bare en default i programmet de har valgt vil jeg tro

2 Likes

Ny nyhet på funcom sine sider: http://www.funcom.com/news/funcom_announces_new_open_world_survival_game_conan_exiles

announcement trailer: https://www.youtube.com/watch?v=oEIcftl0OZk

4 Likes

Hmmmmm, bare meg som sliter litt nå? Kan dette gå i dass? Ja, det kan vel det :slightly_smiling:

Sliter med hva?

Fader ass… hvorfor kunne de ikke vente til etter stengetid!?!

2 Likes

Skjønner ikke hvorfor dette ikke meldes

Ørlite spent :slightly_smiling:

@Onns hva synes du om konseptet? De har gått for høy replayability ihvertfall.

Det jeg ser på som et potensielt problem her er at Funcom aldri har laget den type spill før. AoC har jo mange av elementene i et slikt spill, men innpakkingen blir helt ny. Spørsmålet blir da hvor bra de får det til å fungere sammen.

Jeg tror risk/reward her er økt, og lurer veldig på om de klarer å få dette ferdig før de går tom for penger igjen. Mye av problemet med AoC var at utviklingstiden var noe sånt som 18-24 måneder lenger enn planlagt, med tilhørende utgifter. Spillet var ikke helt “ferdig” ved launch heller, med mange barnesykdommer.

På mange måter, så har Funcom gått tilbake til røttene sine og lager her et MMORPG, men i survival-sjangeren. Jeg hadde trodd Funcom hadde begynt å tenke litt mer fokusert, men ser ikke sånn ut.

1 Like

ser ut som du treffer

1 Like

Personlig ELSKER jeg open world survival games!!! Helst SP da.

Som det sies her, dette går som hakka møkk på steam om dagen. Virker å være inn i tiden-hot shit! Men kan være vanskelig å få til riktig med balansering og slikt. Utrolig om de er klar med open beta alt til sommeren?!?

3 Likes

Det blir vel Peer-to-Peer ?