Ja men bestemmer selv om hvor mye jeg vil jobbe så blir som regel mer tid til aksjer enn IT
Blir spennende i morgen og fredag. Håper de fleste har is i magen og ikke lar seg lure av grådige tradere.
Du er vel der jeg håper å være når jeg er førtifem-femti Nå er jeg 37 og gir gass. Planen er å gå selvstendig næringsdrivende når gjelden er betalt og bruke tiden i mellom å lære mer og mer, modne og øke på gradvis. Lærer mye av mange av dere. Lærer av å lese bøker, se youtubefilmer, webseminarer, gå på foredrag, sjekke kursutvikling/handelslogg hver dag, lese kvartalsrapporter osv. Ja så har jeg lært litt og litt. Er på ingen måte supersmart, men den dypere forståelsen kommer den. Mange av dagens mest suksessrike på børsen er oldiser som har observert og lært. Min tid kommer om 10 år. Hvor gammel er du Nofun?
Det er nok noen som ville kalt meg for “oldis” men er fremdeles under 45
Ser Joel Bylos poster cover på gamle Funcom-spill på Twitter. Kan det være en del av den nye strategien deres? Remakes? Det er jo ganske populært for tiden. Har sett at det er en del som etterlyser f.eks. Speed Freaks.
Også har han jo kodingen oppe på skjermen i bakgrunnen. Hmmm…
Oooo. Relaunches og nostalgi er ofte en god vinner! Gleder meg til nye Syndicate og Dungeon Keeper blir ferdige. Kjøpte de på tidlig beta, samt Carmageddon Reincarnation som også har blitt rimelig kult
Har du sjekka farnamstreetblog.com, eventuelt medlemskap, og det kommende kurset How To Read å Book?
I dag ender Funcom kursen…
- Opp
- Ned
0 stemmegivere
Tror den ender opp i år, har ikke noe synspunkt på hva som skjer i dag. Skulle jeg tippe ville jeg si opp midt på dagen og gevinstsikring som gjør at den faller og slutter såvidt i minus i dag. Opp eller ned i morgen avhenger av hvordan de skal hente kapital.
klart den slutter opp i dag, dagen før dagen
Oppdatering i TSW i dag. Da er snittet på Steam over 600 snart.
Unless you are using a phone to dial in please make sure your webcam and headset are attached, and click the button below to join:
Hva skal jeg egentlig med webcam der?
Jag tror det är standardinformation till alla som använder programmet/tjänsten (för konferenser), ingen direkt relevans för Funcom presentationen.
Hehe. Etter Økokrimsaken ønsker de ikke å holde noe skjult. Ingenting.
hehe, var det jeg også mente. Tror eventuelt de kunne fått seg noen overaskelser om de skulle titte på alle
haha, nettopp.
Og tror alle kan delta - derfor det kunne blitt mye “spennende” å se på tror jeg.
Mener det. Presentasjonen er offentlig for alle interesserte også potensielle nye aksjonærer.
Skjønner ikke helt hvorfor jeg skal ha mikrofon og headsett klart som de anviser.
Kan jeg for eksempel skrike om det kommer noe jeg ikke liker eventuelt slik at alle hører ?