Dagen før kvartalsrapporten velger altså funcom å komme med annonseringen… Dette kan gå begge veier. Ville i alle fall ikke være full-lastet på dette tidspunktet.
Announcement i morgen: Vi samrbeider med “xxxxx” eller er blitt kjøpt opp av “xxxxxx”. Emisjon er bankers før eller siden, det spørs hvordan de legger det frem og hvordan de gjør det!
Det trengs en kapital-innsprøytning, helst stor som er troverdig. Funcom har gjort sitt med å ha annonsert en meget god spill-ide som kan fange mange nok investorers interesse. Våger ikke å være full-lastet ennå, men det ser lovende ut.
Hvis gjennomføringen på dette blir bra, så snakker vi seriøse mengder penger. Jeg fikk så trua nå at det er helt rått. DayZ med sin shitty motor og uendelig bugs solgte fort over 2 millioner på alpha stadiet - hvor mye de har nå vet jeg ikke, men potensialet her er enormt. For en sinnsykt spennende tid fremover. Jeg sitter allerede ser for meg hvordan det blir, my oh my
Var ikke noe lignende som dette planlagt i Age of Conan eller hvordan gikk det med byggeplanene der?
Det er implementert det, men det tok sikkert to år før Sieges ikke kræsjet og kampen ble bare et eneste møljeslagsmål uten helt mål og mening.
Dette er basically AoC2 minus story + dyrking av grønnsaker. Nå digget jeg jo AoC, og det er jo lov å håpe på at kampsystemet blir en kul versjon av det i AoC og at de faktisk får gameplayet til å fungere som de hadde tenkt. Fallhøyden blir stor for å si det sånn.