Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Ja, men det er jo en del som har stop loss og der gikk det nok noen aksjer de første minuttene i dag

2 Likes

Ikke bekymret dette vil nok ta seg opp ganske snart igjen.

Ser ut til å ha stabilisert seg itt rundt 1.77 nå :slight_smile:

Altså folkens, det er jo fader ikke en gigant emisjon de sikter på her?!

• Conan
  • 2 spill til

= Mega hype.

3 Likes

rt 1.79

Når panikken har lagt seg så vil markedet se at de overreagerte og skjønne at aksjen selvsagt skal lengre opp til launch.

3 Likes

Solgte resten på 1.74. Fikk ikke solgt i åpningen da jeg trodde jg lå nederst, men tydligvis ikke hadde tatt nok i. Nå venter jeg til emisjonen. Får glede oss over IGN sin feature likevel :slight_smile:

2 Likes

tror det er en tabbe morti

5 Likes

Tror jeg også for såvidt.

Jeg er enig med bagger om at det ikke nødvendigvis kommer emisjon i Q1 2016. De har tid til å vente, produsere litt mer pre-alpha PR fra Conan, annonsere de 2 neste spillene og samtidig lete etter en investor.

Kurs kan stå i 1 - 6 kr før den tid.

Og jo høyere kursen går, jo mindre “skummel” blir den emisjonen pga utvanningen i % blir mindre og mindre.

1 Like

kjøpt litt under 1,8

Ser at survaival type spill selger ca 500.000 eksemplarer på beta fasen, det burde jo være bra tegn??

1 Like

Hold magen inne folkens. Rundt lunsj er vi tilbake til start :slight_smile:

3 Likes

Se på volumet da folkens, det er ikke MANGE som har solgt foreløpig, dette ender i pluss, jeg hadde solgt meg litt ned, gipp på en smell på det jeg hadde i dag, kjøpte litt nå på 1,75 og 1.80

Kjøp 200k aksjer så er vi over 1.90 igjen, mens mange står igjen og tenker “huh”.

rt 1.84

1 Like

Fikk litt på 1.69 selv om jeg la inn kjøp på 1.80 :wink:

1 Like

Svarte f. Måtte levere i bhg, var klar for å slippe på 2kr. Istedenfor kjøpte jeg 20k aksjer til på 2.170 og sitter nå på 100k aksjer. Men fortsatt i pluss

1 Like

dust :wink:

1 Like

Peker riktig vei :slight_smile:

3 Likes

Haha fy faen om Bagger (gordon) får rett på HO så ender vi i + i dag.

Det ville vært VELDIG sterkt!

2 Likes