Ja, men det er jo en del som har stop loss og der gikk det nok noen aksjer de første minuttene i dag
Ikke bekymret dette vil nok ta seg opp ganske snart igjen.
Ser ut til å ha stabilisert seg itt rundt 1.77 nå
Altså folkens, det er jo fader ikke en gigant emisjon de sikter på her?!
- Conan
- 2 spill til
= Mega hype.
rt 1.79
Når panikken har lagt seg så vil markedet se at de overreagerte og skjønne at aksjen selvsagt skal lengre opp til launch.
Solgte resten på 1.74. Fikk ikke solgt i åpningen da jeg trodde jg lå nederst, men tydligvis ikke hadde tatt nok i. Nå venter jeg til emisjonen. Får glede oss over IGN sin feature likevel
tror det er en tabbe morti
Tror jeg også for såvidt.
Jeg er enig med bagger om at det ikke nødvendigvis kommer emisjon i Q1 2016. De har tid til å vente, produsere litt mer pre-alpha PR fra Conan, annonsere de 2 neste spillene og samtidig lete etter en investor.
Kurs kan stå i 1 - 6 kr før den tid.
Og jo høyere kursen går, jo mindre “skummel” blir den emisjonen pga utvanningen i % blir mindre og mindre.
kjøpt litt under 1,8
Ser at survaival type spill selger ca 500.000 eksemplarer på beta fasen, det burde jo være bra tegn??
Hold magen inne folkens. Rundt lunsj er vi tilbake til start
Se på volumet da folkens, det er ikke MANGE som har solgt foreløpig, dette ender i pluss, jeg hadde solgt meg litt ned, gipp på en smell på det jeg hadde i dag, kjøpte litt nå på 1,75 og 1.80
Kjøp 200k aksjer så er vi over 1.90 igjen, mens mange står igjen og tenker “huh”.
rt 1.84
Fikk litt på 1.69 selv om jeg la inn kjøp på 1.80
Svarte f. Måtte levere i bhg, var klar for å slippe på 2kr. Istedenfor kjøpte jeg 20k aksjer til på 2.170 og sitter nå på 100k aksjer. Men fortsatt i pluss
dust
Haha fy faen om Bagger (gordon) får rett på HO så ender vi i + i dag.
Det ville vært VELDIG sterkt!