Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Jeg vil tror at når aksjen har stabilisert seg for opptakten til launch så vil man le av dagens kurs : )

1 Like

@Larsen sorry ^^ bomma der ja.

2 Likes

Fader og folk la seg under meg. Jeg lå på 1.87. Fikk ikke solgt.

1 Like

SUPER kjøpsmulighet!

:slight_smile:

2 Likes

Blir enda bedre i emisjonen :stuck_out_tongue:

Det er ikke sikkert. Videoen har 150K views og øker. IGN kommer med en preview i løpet av dagen. Announcement i kveld på TSW. Kjøpte litt mer på denne overreaksjonen fra markedet.

OMG! Fucked up overreaksjon! Har folk glemt gårsdagen?

Rapporten ble altså framskyndet pga. pengeinnhentningen som kommer. Nei, likte ikke denne rapporten selv om conan exiles planene er gode. Ute, men følger med fra sidelinjen.

For meg kom det ikke noe nytt frem i rapporten, bortsett fra at tallene var noe bedre enn ventet.

7 Likes

det blir jo en emisjon i kanskje maks halparten av størrelsen folk fryktet…

5-10 MUSD = 45 - 90 MNOK, så om vi kan få det til på 1.5 eller 2 kr blir det 30-60 000 000 aksjer (kurs 1.5) eller 22,5-45 000 000 aksjer (kurs 2).

Så worst case en utvanning på 65%(10MUSD/1,5NOK) - best case 25% (5MUSD/2NOK)

Men om kursen står i 4 kr etter at de annonserer de andre spillene også så blir det enda mindre.

1 Like

Ble positiv eg da, men usikkerheten rundt kapital er stor, akkurat som den har vert i lang tid.
Kjøper nok ikke helt enda, emi er kommer, men når og til hvilke kurser ?

LOL! Enig, hva er det folk reagerer negativt på??

Korreksjonen er kanskje på sin plass uansett, men dette er da ikke noe nytt som tilsvarer en slik nedgang på bakgrunn av rapportene og hva som er sagt? Kommer til å hente seg inn, ikke lenge før den står over 2 kroner igjen (jeg har ikke mye aksjer nå)

Jeg håper de får til en emisjon som er større 5MUSD slik at de får mer cash til markedsføring og har nok cash til å få ut de spillene som er planlagt i 2016/2017.

1 Like

Vi får se hva det blir til når panikken har lagt seg.

Mange hadde nok forventet større nyheter fra Funcom i og med at de framskyndet rapporten.

1.62 var dagens low - rt 1.73.

Teknisk vil jeg helst ikke at kursen slutter under 1.44 i dag, men tåler det også :slight_smile:

1 Like

Ja nå skylder du meg masse penger :stuck_out_tongue: neida! Jeg selger ikke. Lar de stå… foreløpig.

Hva er nytt i rapporten i dag som gjør at man ikke kjøper og eventuelt selger, kontra hva man visste ville komme i går? Har man ikke solgt nå så kan det heller være.

2 Likes

jeg solgte 1.850 i åpningen, kjøpte inn igjen 1,720

1 Like