Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

De skal lage småspill basert på secret world og conan ip.

1 Like

Kan godt lide at de ser længere frem i tiden,meeeeeeen de mangler penge nu!! (de havde vel 600.000 dollar ved årsskiftet?) så jeg afventer med indgang til de har fået styr på økonomien (var sådan set planen fra start)

Held og lykke til dem som sidder med aktier og tillykke med stigningen det sidste stykke tid :wink:

Key success factors - det er her de er i førersete ifht andre utviklere som vi har snakket om mange ganger siste. MYE er klart som de “slipper” å jobbe med.

Det ble nevnt i går at de ikek har nok tid til å utvikle, det er jo nettopp pga “gjenbruken” de har nettopp tiden på sin side, det er derfor det er så smart å bruke de eksisterende IPs

Ser ikke ut som markedet likte nyhetene, Ser ut til at funcom vil åpne ned.

Det vi ligge en usikkerhet rundt innhenting av kapital, det blir jo en stor usikkerhet frem til plan foreligger.
Blir spennende å se kursen utover dagen, blir nok volatilt og høyt volum.
Dei sim ikke er sterk i hode, bør ikke flge med idag :wink:

1 Like

Syntes ikke jeg kan finde indtægterne fra youtube i regnskabet, nogle som kan se disse bogført nogle steder :wink: ?

1 Like

det er ett spørsmål som må rettes på HO :wink:

3 Likes

Tror ikke funcom tjener nevneverdig mye på youtube

Fysj, måkke si sånn. Hehe

Hehe

Det var ment som en joke, til dem som kender ham som påstanden om youtube indtægter kommer fra :slightly_smiling:

2 Likes

@Blochster, la det der ligge. Stemningen på forumene har vært mye bedre i det siste. Vær så snill, ikke grav opp tullete utsagn fra gamle poster. Det bare forsurer stemningen igjen.

2 Likes

Hvis vi tar scenarioet om 10mdollar for utvikling som de har satt som target, hvor mange aksjer skal de selge oss for å nå dette.

Hvilken kurs kan de få? 1.5? Vil de da utstede 50-60 mill aksjer?

1 Like

Selger alt i åpningen. Så dere kommer til å se en salgspost på 24980 aksjer fra NON. Bare sier hva jeg gjør.

2 Likes

Innlegg av: 100 Bagger (29.01.16 08:55 ), lest 53 ganger
Ticker: FUNCOM
RE^1: Funcom - Q4 og Conan spill presentasjon
Haha ingen emisjon her gutta… Fulgte dere ikke med på webinaret.

Omsetningen økte:

The The EBIT EBIT improved improvedimprovedimprovedimprovedimproved from USD from USD from USD -1,754k in 3Q FY15 to USD -521k in Q4 FY15, mainly due to increased revenues in Q4FY15.

Det blir Rally.

Kommer til og falde tungt!

Var der for store forventninger til evt partner?

Det var den jeg regnet med kom, hehe.

1 Like

Utviklingen er helt lik som under TSW.

Alle kjøper før njus, og så skal alle selge på njus - problemet oppstår når for mange har kjøpt i forkant.

Vil heller ikke tro det er så gunstig å sitte med aksjen frem til finansieringssituasjonen har løst seg…

1 Like