Ikke all in nei. Hehe de største postene mine er i nel, gig, star b og idex. å gå all in i FC har jeg ikke planer om
Ja, da forstår jeg! Når du har så god avkastning kan du jo ta ut original beløpet og få en gratis tur videre
hva anses som motstandsnivå nå ?
edit: 1,60 var det mye på nå
msi nettokjøpt over 300k
DNM har også kjøpt mye, siste timen
skal bare se vi får en hyggetur rett før slutt her
Ser bra ut, den viktigste motstanden er 1.50 og ser ut som aksjen skal stenge over dette.
Noe jeg ikke forventet var at funcom skulle bli børsvinner idag. Satt igår å lastet ned på under 1,45 igår så mye jeg kunne skrape sammen
Hærlig Funcom dag, og ett strålende " comeback " for min del, så får eg heller sove på ett auge inatt, og neste natt, inntil Funcom sender ut ny melding.
@pølse
Forumaktiviteten her inne er en av mange faktoren nå som gjør meg sikker på videre oppgang og høyt volum i Funcom fremover.
Så bare fortsett å post deres kjøp og salg, Fun er topp Fun er dritt innlegg!
Funcoms planer om å kutte GM-pakken er utsatt:) Koster 150$ nå.
Blir spennende å se i morgen nå da hvordan utviklingen fortsetter, jeg sa tidlig i dag at jeg tror kursen vil ligge å vake mellom 1,30-1,50 frem til det skjer noe.
Skulle vi kjøre på med høyere volum i morgen igjen så kan vi fort sprette opp nye 20-30 øre, men du ser det fort på aktiviteten hvor det er på vei.
Ser ut som de er litt mer positive i utlandet til Q4
"Our Thoughts:
A collective sigh of relief escaped the lips of all of us here at MMOGames upon hearing this. As we’ve stated before, we really love Funcom; they’re great people to work with and they make wonderful games. While it’s far too early to pop champagne corks, we hope that this is a signal that the worst is truly over for Funcom."
Får se om amerikanerne begynner å handle litt mer :):
Ebitda var også opp sammenlignet med q4 14
tror ikke markedet forstår hva som skjer nå…
Joda Irathi, jeg postet den derre hause-youtubevideoen din der for et par dager siden. Da jeg ikke eide en aksje… Fordi jeg følger han på Youtube til vanlig.
Steamspy har et litt morsomt verktøy som estimerer overlapp i eierbasen mellom flere spill, ca 8000 personer eier både TSW og TP.
Dere som kan dette med teknisk - er det ikke en “omvendt hode skulder formasjon” man kan se utarte seg i Funcom i disse dager?
Altså noe sånt som det her:
Satt å så litt på desse strekene, men er ikke så veldig god på ta, men linjalen min peker på topp 2,20-2,30 nå.
Høyere bunner og høyere topper, skulle vel bli en stigende trend det nå da