Synes ikke det ser ut som roboter som ønsker å manipulere kursen, mer som noen som vil ha opp/justere kursen siden det var så stor spread. Har Vet ikke om Funcom har likviditetsgarantist?
Ok så bare noen som bruker DNB. Jeg tenkte at det koster kurtasje hver gang man kjøper så små poster
mye taktikk i Funcom aksjen frem til det foreligger melding, og eg tror egentlig det foregår posisjonering i aksjen.
Eg velger å tro på : åpnet ned, ender godt i pluss
Edit: var dnb som presset ned på åpning, samtidig var det dnb som¨har tatt i mot en del, så kan det jo self være forskjelige kunder da, men tipper vi ser Dnm på netto handel idag
Joda det kan godt hende du har rett også. At en robot slår inn når spread er stor f.eksempel. Det er jo ikke tvil om at aksjen manipuleres innimellom
Liker at Bylos gjør research
Kan hende noen har lyst til å utløse salgs-signal med skulder og hode-formasjon.
ser det ligger en del poster på slagssiden oppover, men samtidig så langt opp at det kan fjernes før en evt stigning tar inn på.
1,56 : 188k
1,60 0g 1,61 : 180 k
1,75: 100k
Aksjen er i spill
jeg ligger på 1,45 og håper
edit:
i værste fall, følger jeg opp og tar den på 1,56
funcom aksjen er i desse dager en typisk aksje der svette gutter/ jenter mister aksjene sine til litt mer erfarne herrer/ damer i flosshatt og sigar bak ørene…
samtidig kan det også være fare for at en eller anna, blir sittende igjen med den glovarme poteten i hånden, uten å ha noen å gi den videre til…
eg sitter med mine til eg ser en oppdatering fra selskapet.
Har også mailet dei, med oppmoing om å oppdatere aksjonæroversik jevnlig
se her ja, mangen so msitter på gjerde, litt bevegelse og bang…
Generelt råd: ikke fortell hvor du ligger i ordreboka og heller ikke hvor mange aksjer du har lyst til å kjøpe i dag på forum. Det kan utnyttes, fortell gjerne kjøp/salg når de er gjort.
det var jeg som flytta mine 100k opp til 1,50
tok også ut 1,51 og 1,52
håper kjøperne kommer etter også da
edit : eg mener, at ikke du kjører den opp, menst andre ikke kommer etter, det kan være skummel måte og handle på
kan ikke annet enn å tenne sigaren å håpe
“sperre” på 1,56 ble flyttet på…det blir nok flyttet på flere salgsposter oppover etterhvert
sitter med masse aksjer allerede… lov å leke litt for å håpe på hopp
edit:
er så mange som tror på billig emisjon, kan ikke la de bare sitte på gjerdet i all evighet
ser ut som dnm holder igjen, tipper det er dei som også ligger på kjøp
Legg de opp på 1.7 da Der har jeg lagt bonusposten min
Interessant at kursen presser oppover, mange venter vel på nyheter før EGF. Uansett nivå når/hvis emisjon settes, hvor mye vil selges ned mot emisjonskurs? “Alle” skjønner jo hvilken vei det går med kursen når finansene er styrket. Noen (etter DNM-mønster) vil sikkert prøve å presse ned for å få billigere aksjer dagene etter at emisjon blir kjent. Blir uansett en fin vår.
Ikke utenkelig at du hadde fått de aksjene på rundt 1.45