Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Synes ikke det ser ut som roboter som ønsker å manipulere kursen, mer som noen som vil ha opp/justere kursen siden det var så stor spread. Har Vet ikke om Funcom har likviditetsgarantist?

1 Like

Ok så bare noen som bruker DNB. Jeg tenkte at det koster kurtasje hver gang man kjøper så små poster

mye taktikk i Funcom aksjen frem til det foreligger melding, og eg tror egentlig det foregår posisjonering i aksjen.

Eg velger å tro på : åpnet ned, ender godt i pluss

Edit: var dnb som presset ned på åpning, samtidig var det dnb som¨har tatt i mot en del, så kan det jo self være forskjelige kunder da, men tipper vi ser Dnm på netto handel idag

1 Like

Joda det kan godt hende du har rett også. At en robot slår inn når spread er stor f.eksempel. Det er jo ikke tvil om at aksjen manipuleres innimellom :slight_smile:

Liker at Bylos gjør research

3 Likes

Kan hende noen har lyst til å utløse salgs-signal med skulder og hode-formasjon.

ser det ligger en del poster på slagssiden oppover, men samtidig så langt opp at det kan fjernes før en evt stigning tar inn på.
1,56 : 188k

1,60 0g 1,61 : 180 k

1,75: 100k

Aksjen er i spill

jeg ligger på 1,45 og håper

edit:
i værste fall, følger jeg opp og tar den på 1,56

3 Likes

funcom aksjen er i desse dager en typisk aksje der svette gutter/ jenter mister aksjene sine til litt mer erfarne herrer/ damer i flosshatt og sigar bak ørene…

samtidig kan det også være fare for at en eller anna, blir sittende igjen med den glovarme poteten i hånden, uten å ha noen å gi den videre til…

eg sitter med mine til eg ser en oppdatering fra selskapet.

Har også mailet dei, med oppmoing om å oppdatere aksjonæroversik jevnlig

4 Likes

se her ja, mangen so msitter på gjerde, litt bevegelse og bang…

Generelt råd: ikke fortell hvor du ligger i ordreboka og heller ikke hvor mange aksjer du har lyst til å kjøpe i dag på forum. Det kan utnyttes, fortell gjerne kjøp/salg når de er gjort.

2 Likes

det var jeg som flytta mine 100k opp til 1,50

tok også ut 1,51 og 1,52

2 Likes

håper kjøperne kommer etter også da :slight_smile:

edit : eg mener, at ikke du kjører den opp, menst andre ikke kommer etter, det kan være skummel måte og handle på

1 Like

kan ikke annet enn å tenne sigaren å håpe

1 Like

“sperre” på 1,56 ble flyttet på…det blir nok flyttet på flere salgsposter oppover etterhvert

sitter med masse aksjer allerede… lov å leke litt for å håpe på hopp

edit:
er så mange som tror på billig emisjon, kan ikke la de bare sitte på gjerdet i all evighet

3 Likes

ser ut som dnm holder igjen, tipper det er dei som også ligger på kjøp

Legg de opp på 1.7 da :slight_smile: Der har jeg lagt bonusposten min

1 Like

Interessant at kursen presser oppover, mange venter vel på nyheter før EGF. Uansett nivå når/hvis emisjon settes, hvor mye vil selges ned mot emisjonskurs? “Alle” skjønner jo hvilken vei det går med kursen når finansene er styrket. Noen (etter DNM-mønster) vil sikkert prøve å presse ned for å få billigere aksjer dagene etter at emisjon blir kjent. Blir uansett en fin vår.

2 Likes

Ikke utenkelig at du hadde fått de aksjene på rundt 1.45 :wink: