Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

aksjonæroversikt idag, viser liste som etter endt dag tirsdag, stemmer ikke det ?

blir det ikke mandag ?

tja,du har sikkert rett, bestilte en liste nå, men får den vel ikke den før mandag uansett, så da blir vertfall til og med onsdag, tror eg

4 Likes

litt opp og ned blir visst

Hadde vært kjekt med litt kursdrivende informasjon nå - - den høyre skulderen begynner å bli veldig tydelig.

4 Likes

Drit i skulderen :slight_smile: kommer snart til å bli en vanskapning uansett…

4 Likes

hvis skulderen er et forvarsel om billigere inngang, så er den jo relevant

hmm, skulle visst tatt den ut fra nm portefljen min…dnm plukker unna vertfall…

Kanskje det blir rom for @anon91440261 trikset, å kjøpe billig mot stengetid fredager ? :slight_smile:

3 Likes

Det faktum at folk sitter her og er nervøse for en hode skulder i disse tider, forsterker eventuelt en liten korreksjon. Vi snakker FUNCOM, ikke Statoil. Selvoppfyllende profeti kalles det. Mennesker er sauer og løper i flokk…

Med volumet nå om dagen så holder det om en stor selger litt så dupper kursen, da hiver alle de mindre deg på som følge av at NÅ er det en hode skylder her, DA raser det,selv om det fundamentale om du vil ikke er endret en dritt.

Teknisk analyse kan vise interesse osv i større aksjer med stabilt høyt volum. I funcom blir det. For dumt og i mine øyne.

3 Likes

Blir fort en stygg pukkelrygg på høyreskulderen til han karen…

:wink:

2 Likes

du har jo akkurat argumentert for hvorfor det funker med TA i Funcom?

At TA ikke bidrar til den kursutviklingen du ønsker, betyr ikke at det ikke “funker”

1 Like

Ja, det funker kanskje ifbm at mange nok tror på det og derfor selger, men i realiteten så er det en stor aktør som manipulerer og r… p… alle sammen.

Hva jeg ønsker eller ikke vet du ikke :wink:

Jeg takker og bukker for at kursen går evt mye ned fordi jeg tar for gitt at finansene ordner seg, og da vet jeg kursen skal opp flere 100%ere.

Nei det har du forsåvidt rett i :slightly_smiling:
Men man får jo en følelse av at du sitter long, og tror på videre oppgang

Jeg tror ikke på videre oppgang, jeg VET :blush:

3 Likes

Hvis det er en hode skulder formasjon så skapes det først et salgssignal dersom halslinjen brytes.

1 Like

Og hvor er den halsen da ? Spør dumt men må prøve og lære :slight_smile:

@novalusus klikk på pilen

1 Like