Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Bare noen dager til Overwatch closed beta :slight_smile: Det er veldig gøy og “right up my alley”. Men så er jo alle Blizzard spillene rimelig gjennomført bra. Elsker reflect damage hehe! Er så gøy å se en damagedealer drepe seg selv med et smil om munnen, som blir til et måp kort tid etter :wink:

1 Like

I morgen får eg ny liste på topp tyve, eg er meget spent på å se den, og da spesielt med tirsdagens høye oms.
Aksjen endte vel opp rundt15-20%

4 Likes

Personlig forventer/håper jeg på minst ett piip fra Funcom til uken. Kommer ikke til å røre det jeg sitter med nå før jeg er solid i pluss. Dvs minimim 2,5 kr.

1 Like

Eg handler utifra at Funcom ønsker det beste for både selskapet, og selskapets eiere, altså oss.
Det beste blir da å vente ( nå skal jo alt meldes med gang, så en har jo ikke mulighet til å holde igjen info, men å " time " avtaler ect er mulig ) med evt. kursdrivende melding til etter egf er gjennomført, og muligheten for og utstede flere aksjer er til stede.
Da vil eg anta at Funcom setter en emi på påfølgende stigende kurs etter en kursdrivende melding slippes.
Men det finnes også flere ting som gjør til at vi kan spekulere i om det ønskes en lavere kurs, men å sette en emi på lav kurs med rabatt rett i forkant av at oppsjoner skal deles ut, virker litt skittent, og det bør Funcom holde seg for gode til.
Nå bør det bygges tillit ut i markedet.

3 Likes

Se på Funcom kursen nå nettopp. Hvis ikke dette er ett forsøk på å manipulere kursen vet ikke jeg. Anyone oppose?

For mig ser det ud til at den bliver holdt kunstigt oppe, hvad ser du da?

1 Like

Slapp av folkens :slight_smile:

2 Likes

Digg, fikk 38k aksjer på 1.4

2 Likes

Samme for meg, kommer jo tilbake :slight_smile:
Blochster, folk er for utålmodige :slight_smile:

hmm, den så tung ut nå

Prøv og se REC, den ser tung ud… Hold k… jeg er glad for at mit køb blev slettet :wink:

3 Likes

Funcom blir ukas vinner!

:wink:

1 Like

Har min tvivl omkring den påstand

Stemmer nok det paddy :wink:

Det er positivt at Funcom sannsynligvis klarer å holde tett i selskapet - at det ikke er lekkasjer. Dette så vi ved årsrapporten, og det lover bra for kommende gode nyheter, siden de som tidligere kanskje “visste” noe, nå ikke vet noe.

Dermed handler de på nyheten i stedet :sunglasses:

Eventuelt en video med gameplay.

Ref. dette:

"– Noen endringer og presiseringer har funnet sted, spesielt i forhold til håndtering av innsideinformasjon, og rutiner i forhold til å tilgjengeliggjøre lover og regler for ansatte. Rent praktisk medfører disse endringene at vi hyppigere bruker det vi kaller for lukkede perioder. Dette for å unngå at man kommer i en situasjon der det er usikkerhet rundt om det er innsideinformasjon eller sensitiv informasjon, sier han."

3 Likes

snart i pluss igjen da

2 Likes

blir spennende å se hvordan den holder seg ut dagen. Den får ikke hjelp av hovedindeksen…

Holder seg greit rt 1.43

1 Like

hvem tar ut 1,40 nå da ?

1 Like

ikke overaskende at det er dnm som ligger med sperrepost

1 Like