Tull og tøys Havik. Dette vet du fint lite om!
Hehe
Underholdende er det og følge med i Funcom
Det blir som å handle drivstoff til bilen. Mandagen så er det blodpriser, derimot søndag blir det billigere.
Når jeg fyller drivstoff på mandagen er det like billig som på søndag, om ikke billigere. Må riktignok stå opp om morran før de endrer prisene.
Vil hellere sove lengre og trygt på mandagen
Altså hvorfor handle Funcom nå, når du kan få den til under 1 kr. Og vi vett dette skjer… Keep it simple folkens…
Helt enig at vi nå skal videre ned igjen, men en inngang til under 1kr er lite sannsynlig.
Edit:
Selvfølgelig kan også alt skje, kommer det en kursdrivende nyhet til snart, ser vi enda et hopp.
Tipper absolutt minimum 1.150. Og da er du heldig
Hvorfor er det lite sannsynlig ?
Dette er bare tull, medmindre du har boka full av penger og har lagt inn en stor kjøpsordre, som forhindrer videre nedgang. Tviler jeg sterkt på, aksjen minner meg om den usynlige hånd, men han skal ned under 1 kr.
Du kan ikke stole på TA, de fungerer som oftest ikke på aksjer som Funcom
Blir det dårlig oppslutning om emisjonen slik at det trengs en ny spørre-runde kan fort markedet prise inn konkurs-scenario igjen. Det er der den virkelige risikoen er. Det allers sikreste hvis man ikke vil tape penger er å vente til inngang etter emisjonen, men da kan man ha gått glipp av en mulig reprising av aksjen før den tid i positiv forstand.
Om 1.150 er bunnen så er det jo best å sitte på henda nå… nedsiden er liten og sannsynligheten for at du bommer er stor.
Vi vet at det er noen triggere rundt hjørnet.
The Park på konsoll
Video om CE
Funcom er vel interessert i å få ut mer hype før emi settes så flere investorer ønsker å bli med på moroa… Kan ikke se for meg at det blir stille til slutten av feb.

Vi vet at det er noen triggere rundt hjørnet.
The Park på konsoll
Video om CEFuncom er vel interessert i å få ut mer hype før emi settes så flere investorer ønsker å bli med på moroa… Kan ikke se for meg at det blir stille til slutten av feb.
Enig her, i det siste har vi sett funcom-hype av godt gammelt merke som investorer og potensielle spillere liker.
Vel det var jo DNM som dumpet omkring 500 000 aksjer tidligere i dag… fikk de litt panikken nå?
Ser de kjøpte de 129 000 på 1.29
Nå er det ikke bare Funcom som faller i dag.
Det stemmer, men ikke alle som faller like hardt som Funcom, FRO og REC…
Ikke alle som baiser like hardt som deg heller Havik… Funcom stiger… langt ned til 1-tallet…
Du må baisse enda hardere?