hastet ikke, jobber de uten lønn da eller, mye tullprat her nå
Her var det mye synsing og antagelser. Sannheten er at ingen her inne vet noe om hvorfor.
K
Jeg hadde ventet at de skulle ha gjennomført en emisjon allerede og vet ikke om det er positivt eller negativt, men jeg er åpen for begge scenarioene. Tror uansett det blir en grei løsning på finansieringen, men at det kan være lurt å ha litt ekstra cash i bakhånd i tilfelle det blir en reparasjonsemisjon (eller en ren fortrinnsrettsemisjon) så tror jeg det er lurt å være med på denne.
Ja men det er jo ikke noe nytt av vi driver å synser/antar om hva som kommer til å skje i FC. Har vært slik så lenge jeg har vært på funcominvestor/tekinvestor ( snart 6år ?? )
Selvfølgelig kan man det. Måtte bare kommentere for de som har svake nerver at dette er antakelser og ingen som vett. Det er jo noen her som fort trykker på salsknappen… Dette og denne tvilen er priset inn i aksjen siden det er presentert på q4. Hvis ikke folk forstår dette må de holde seg langt unna aksjer.
K
Jeg tror CE blir utgitt av funcom, og at det kommer flere spill fra den spillutvikleren. Derfor har jeg valgt å innvistere i funcom med et nokså betydelig beløp. Noen som er uenig med meg i det?
K
de fleste her tror nok det
Kanskje Hanson skal delta i emisjonen, men først må han sikre seg kontroll over SCI så han kan bruke det fremførbare underskuddet, etter at han har skilt alt det andre i selskapet ut, og selger det så til kineserene ( altså SCI ).
Så har han og Jebsen full kontroll over Funcom, og kan tjene haugevis med penger uten å betal skatt en stund.
Hohoho, det var egentlig bare en god helg hilsen
edit: regner med humoren blir avslørt
Kanskje Lorentzen kan bli med en gang til, han eier 8-9% av Opera. Han skal bare bli ferdig med salget først. Da har han i alle fall kapital nok.
Han ble dessverre rundlurt i TSW-emisjonen, men de som er tiltalt i saken har forlatt selskapet. Det er kanskje godt nok for han.
Først og fremst så leverte Funcom et spill som ikke solgte.
Ja og han solgte alt (tror jeg) på 20+, for så å bli med på emisjonen, så det er ikke veldig synd på han. Tro om det frister litt å gjenta suksessen?
I natt hadde jeg et syn der funcom pga av økonomiske problemer måtte fremskynde q4 for å melde dette, men at det løste seg i siste liten av en investor som gikk inn/garanterer etter slippet av teaseren til CE. Dermed hadde de ikke noe ekstra ordinært å melde.
K
Du mener de dagene da alle hiver seg over kjøpsknappen samtidig og trykker på best nøyaktig 0,0000001 sekund etter at robotene fjernet alle sine salgsordre?
Eller mener du de dagene da noen kjøpte aksjene før de åpnet traileren, mens andre så traileren først og måtte kjøpe 30 øre over 2 minutter senere?
Funcom går bort fra midlertidig stilling, og ansetter Jenni Saarinen (character artist) permanent.
https://twitter.com/witchingbones/status/715886889077747712
Antar det er positivt, siden hun virker dyktig, og ikke minst er det vel et sunnhetstegn at de går bort fra midlertidig til fordel for en permanent stilling?
Hehe kan været synet mitt ser ut til å stemme og ting begynner å roe seg i funcom. Jeg tror vi får en fin uke igjen. Kanskje vi får en Morti dag også.
K
Alternativet til permanent er midlertidig, ikke deltid. Er prøvetiden over kanskje?
Det er sant har korrigert det nå. Men tror ikke det har med prøvetiden å gjøre. Enten blir man ansatt midlertidig eller fast. Og blir man ansatt fast har man prøvetid. Midlertidig ikke.
Hun har vært der i 8 måneder.
Hvordan åpner vi, rolig regner jeg med,er på “gymmen”
1,76 RT 109,5 T solgt
Edit:1,88 384,6T solgt
Er det rundt 1,80 det dannes en støtte nå da ?