Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Etter å ha bodd i Australia i 5 år kan jeg bekrefte at det er 20 millioner aussies som er enige med deg :slight_smile::+1:

2 Likes

Ossen er det handelen idag da, får vi en happy ending til helgen?

Lav 2,10 høy 2,20, rt 2,15 omsatt 823603, var det mer du lurte på? Å, jo, happy ending, ja det blir det. :slight_smile:

5 Likes

Svensken får aksjene for lett nå

se på kompisen vår dumper for å få billigere aksjer, gleder meg til kommetarene i aften :slight_smile:

Det er @Kronn ( DVS; SKBN ) du snakker om ? :wink:

3 Likes

Nofun jeg lurer på hvilken pris du tenker for Emi? Siden når jeg sa at den kun ikke var under Jebsen sin konvertering kurs… Bare lurer…
God helg… Neste uke bli bra.

Nå er jeg faktisk usikker på emisjonskurs selv om jeg trodde på 1kr-1.20kr tidligere. Uansett så er ikke 1.54 noen nedre grense bare pga at strike på lånene er det.

Bare for å oppklare litt om det “nye” lånet som kom i Januar.
Når nå de 3950T (kapital lån) ble bakt inn i det allerede 4000T (konvertibelt lån) lånet som allerede var… Vil det da si at den tidligere konverteringskursen Jebsen hadde på de 4000T (som var betydelig høyere enn dagens kurs) også ble omgjort til 1,54?
Isåfall tjente nå Jebsen en god slump penger over natta ved å utsette og fusjonere disse lånene.

Litt treig i vendingene her

Edit: penger… Aksjer mente jeg. Men blir jo penger av det

3 Likes

Ja, her tok jeg først feil, men det stemmer

2 Likes

Er vel verdt det når det konvertible lånet/obligasjonslånet nå ikke forfaller før desember 2018/juni 2019.

Årsrapport om et par uker. Det pleier å skje ting (gjerne i forhold til kapitalinnhenting) like før årsrapporten, så de kan ta det med i den. Vi får se :wink:

3 Likes

Jeg blir mer og mer sikker på at emisjon er avlyst og at jebsen atter en gang har gitt et lån.svaret får vi i årsrapporten tror jeg. Kanskje han ikke godtok betingelsen om ikke lov å konvertere før release eller at funcom tror at emisjon kan gjøres på høyere nivå senere eller for liten interesse for emisjon nå.

2 Likes

Rart de ikke har børsmeldt det (edit: hvis det er tilfellet)

3 Likes

Kanskje Conan Properties benytter seg av warrants? Gir ikke store summen, men kan være de bare trenger litt småpenger for å holde det gående en stund til.Ikke så langt unna summen som ble hentet via drawdown i fjor.

De skal vel ha inn 5-10 musd?

Ja, etter hvert så skal de jo det. Men de trenger litt for å holde det gående en liten stund så de får kjørt opp kursen først, før en eventuell emisjon. Nå får de jo gitt ut The Park i neste uke også.

2 Likes

Da forstår jeg!

1 Like

Kan du link info der Funcom sier at dem kommer til å slippe det den 12 April ? for kan ikke se annen info at det skal komme i 2 kvartal 2016.

Edit: noen skriveleif :slight_smile:

Her er to:
http://www.psnstores.com/2016/04/playstation-store-sneak-peek-april-12th-2016/

Edit:

6 Likes

kanskje vi kommer over 3kr den 12. da?

1 Like