Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Det er nettopp det. Det er en pressemelding. Men tror FUNCOM og må komme med noe på dette gjennom media mer lokalt.

1 Like

Litt info om prisen:

s.com as well as Steam for $29.99 on June 29th, and will include all content. The iOS and Android versions will be available in the App Store and on Google Play respectively for $4.99, which will include the first world. Players on iOS devices will be able to purchase additional worlds starting June 29th, while Android users will be able to purchase more worlds later this summer.

3 Likes

Positivt at man kjøper en og en verden på tablet, men første verden burde vært gratis.

3 Likes

Ser det er en NONer som leker seg med salgene på 2.04 og 2.05. Skal jeg være slemm og rake alt :smiley: ? Tenker vedkommende ville følt seg litt slukøret etterpå :smiley:

1 Like

Vær slem! :smile:

Enig der holmes veldig positivt at man kjøper en og en verden på tablet / ios / android.

Egentlig så er det greit at det koster med første verden ettersom prisen er så lav, men kanskje den skulle vært 2$.

1 Like

uff økte enda litt i funcom, klarer ikke å holde meg unna.

Helt enig den første verden på tablet burde vært gratis og slutta med en skikkelig cliffhanger i storyen og så måtte man betale for flere områder.

edit potensiale for gode cliffhangere ved slutten av hver verden er absolutt til stede med dette:

new features and content, such as unique events,
cinematics, voice acting, and a fun and engaging story are
included, as well as numerous gameplay additions and major
improvements throughout the entire game.

2 Likes

lovte meg selv at jeg ikke skulle være så mono på FUNCOM denne gangen. MEN… På den annen side så VET jeg… Og jeg tror dere og har sett så mye av FUNCOM at dere vet at FUNCOM starter 10 øre opp i morgen tidlig. Veldig fristende å kjøpe mer. Ganske trygt og at sannhetens time er 3 uker frem i tid. 1 uke frem i tid er egentlig bare bensin til bålet. :confused:

2 Likes

Jeg handlet litt i dag jeg også. Ikke så mye som dere, men doblet nesten beholdningen. Jeg har ikke gått all in denne gangen. Jeg tror det kan gå bra fremover.

Det blir spennende å se på nedlastningstall.

2 Likes

Fikk lagt på meg 60% og snitta meg en del ned sist uke selv (etter å blandt annet ha sittet med en post på 100K fra rett over 4).
Blir kanskje mere spennende i ukene som kommer enn nervene har godt av, men deilig å kjenne man lever :slight_smile:

5 Likes

Godspeed folks… Ta det forsiktig denne gang.

7 Likes

FØLG MED

RT 2.10

1 Like

Har du aksjer i Funcom nå?

• Ja
  • Nei
  • Nei, men vurderer å kjøpe

0 stemmegivere

8 Likes

Har ikke kjøpt mer i dag, men småpent med snitt 1.87.

Liker prisen de tar jeg. Flere kjøp er litt dumt, men samtidig så får de jo prisen til å se gunstig ut.

Nå er vi i gang :slight_smile: launch på ios i Irland i dag, og for eksisterende brukere på pc og Mac

3 Likes

Hva gjør de med eksisterende poser rundt i alle butikkene? Ingenting?

Jeg tippet de ikke gjør noe med eksisterende poser. Koster mer å bytte de ut en å håndtere de som kommer med en kode. Uansett så er det snart et halvt år siden de forrige kom. Blir nok ikke stort problem. Og så er det vel bare å serie 12 det står at det er gratis. I serie 13 var det jo en konkurranse.

3 Likes

Godt godt. Var nylig på Arlanda flyplass. Der såg jeg de gamle i leketøybutikken.

1 Like

Jeg ser det er mer serie 12 poser enn serie 13 i den lokale lekebutikken. Tror uansett ikke dette blir et problem. Det kommer jo koder med neste serie også. Det kan jo hende de kjører tre dager gratis når du bruker kode. Får kjøpe en pose og teste.

1 Like

Når vi trodde at det ikke kunne komme mer overraskelser fra Funcom denne uken… (oh yeah.?)

Så kommer denne hovedsaklig fra Red Thread Games:
Book 3 lanseres på torsdag!

Så blir fokus på FC sitt “utleide” univers denne uken også ser det ut som.

3 Likes

oi… fuckings 2.29 !!!