Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Mulig den skal roe seg litt nå, ned under 70 rsi igjen etc

3 Likes

Tror Morti traff bra. Virker som den roer seg nå. Men følg med på salg og reviews fremover. Hvis dette redder FUNCOM, vel da vil vi få fleire heisaturer.

6 Likes

Er det den overkjøpte RSI frykten som nå setter inn + at aksjen har nesten doblet seg over de siste dagene? Det blir spennende å se, 2,210 nå.

Erfaringsmessig med Funcom er ruten nå ned igjen til 1.9-2.0 kr ca.

1 Like

Dette er Archimedes lov, trykker du Funcom ned øker trykket opp. RT 2.31.

1 Like

Eller PAS lov? Er PAS inne og herjer så vet du at det blir action

1 Like

sikkert bare noen som shorter ned til 2,35kr for å utløse stop loss´ene :waxing_crescent_moon:

Enda mer sikker nå, jeg spår 20% kursnedgang før videre tur oppover (ned til 1.90)

Bets are on!

1 Like

Får vi fylt opp mere til under 2 kroner? Er for godt til å være sant. Skattepengene kommer i morgen :smile:

My guess; noe slikt frem mot at launch og frem til vi får statistikk som evnt tilsier flopp.

Seff dette er funcom alt kan skje! :smile:

7 Likes

Lucky pig :slight_smile: Jeg fikk baksmell i år så det blir nok ikke flere aksjer på en stund :smile:

@Irathi tror du treffer blink med den spådommen :slight_smile:

1 Like

Ny engine ut til massene snart?

6 Likes

her var det lite aktivitet i irland foreløpig

https://www.appannie.com/apps/ios/app/904929604/app-ranking/#device=ipad&daily=2015-06-22&type=ranks

2 Likes

Omsetning fraværende i FUNCOM i dag i forhold til dagene før nå. Tipper på rød dag.

1 Like

1 mill omsatt nå, kurs 2.00

1 Like

Sikkert sist nevnte.

Jeg spekulerer allerede i at dette kanskje var hypen vi får.

Kjøper ikke inn igjen før evnt kurser under 2 kr…

3 Likes

Kom meg endelig ut av Funcom… Traff toppen rimelig bra :smile:

3 Likes

Jeg kan berolige dere med at jeg er 100% sikker på at dette ikke var toppen…

Foreslår at dere setter dere litt bedre inn i den snuoperasjonen Funcom har gjort i løpet av siste par år, og den rekken med positive triggere som kommer fremover. Funcom gjør meget bra fremgang på mange områder nå!

:):smile:

3 Likes

Det er lurt å komme seg ut før moroa starta.

1 Like