Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Jeg er også forsiktig. Siden jeg skal se på tomter på fjellet i hele morgen har jeg lagt meg på 2.01, 1.87 og 1.65 bare sånn i tilfelle. Vil jo inn igjen med litt :slight_smile:

1 Like

Jeg også går inn med litt til om den synker til rundt 2.

2 Likes

Stemmer godt nå etter 2 dager.

Ser ut til at RT nå kan bryte 2 kr og fritt fall derfra;

Absolutt spennende å følge med på, graf lastet opp 2 dager siden;

2 Likes

AO på tablet?

“To be honest, we’re very excited about the future with Android. So many powerful tablets are now running on Android, and with the success of games like Blizzard’s ‘Hearthstone’ on that platform, we have every hope that ‘Anarchy Online’ would transition to these products just as well. Obviously we will have some obstacles to overcome, such as adapting the game to work with a touchscreen as opposed to mouse-&-keyboard navigation, but this is why we will be investing heavily in ‘Anarchy Online’ this year, while our other products will be placed on Standby development-wise.”

5 Likes

mmo troll kan virkelig være litt slemme av og til.lo godt av denne :smile:

1 Like

det er bare trolling?

1 Like

gruble gruble — ta en lotto post nå i auksjonen?

eller åpner den i fritt fall i morgen?

1 Like

Virker risikabelt å eie denne over natta :slight_smile: Hvem vet hva slags melding man kan våkne opp til her.

Bare kosemeldinger som ventes fremover i dette selskapet! Sitter lasta opp til halsen over netter, helger og ja til og med over hele sommeren

:slight_smile:

1 Like

Betales med stjerner i LMO + Mr Gold som en ekstra bonus til Jebsen.

5 Likes

Høy risiko her nå ja. Jeg håper vi følger kurven til @irathi, men jeg er litt skeptisk til hva som kommer på gf.

Jeg holder fortsatt på aksjene, men teller litt på knappene nå. Hadde ikke tenkt til å sitte over natta med alt, men sånn ble det.

4 Likes

AO ny engine i open beta for de som ønsker å teste ut det

2 Likes

Ingen grunn til å bekymre seg over generalforsamlingen! Agendaen for GF er jo kjent for lengst…?

Kanskje vi får litt hint om nyheter eller noe i den duren, men det er det.

Fått mail i dag.

6 Likes

slettet av admin

Gordon, hvis du har problemer med modereringen på forumet kan du ta det opp med meg, å lufte dine frustrasjoner i forumet er ikke tillatt. Hvor mange ganger har du selv blitt kastet ut nå? 5? 10?

• pdx
2 Likes

Spennende aksje er det uansett…OSE blir hakket tristere dersom denne blir avnotert.

3 Likes

Ser ut som prognosen til Irathi treffer. SBN pleier selge på bunn så den blir vel satt på 1,85. Så spørs det hvor mye vi går opp neste uke.

3 Likes