Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Vi får håpe det snur opp nå. Kanskje det funker å bruke @anon91440261 sin taktikk med å kjøpe i closing på fredag. Vi får se. Han har truffet mange ganger med den.

1 Like

Hei Trofaste FUNCOM baissere og hausere :wink: Noen som vet når GF er i dag?

Mulig jeg fant det 11,00 ?

tror det er 1100

Så GF er i dag 26.06, og da får de rettigheter til å utstede 30 millioner nye aksjer.

Item 23: Proposal to designate (aanwijzen), pursuant to Section 4.9 and 4.1 of Funcom N.V.’s
articles of association, the Board of Supervisory Directors as body (orgaan) of Funcom N.V.
authorized to issue up to a maximum of 30,000,000 (thirty million) shares (aandelen) in the
capital of Funcom N.V.
AGM Part III - PoAs.pdf (202.3 KB)

På mandag er det LMO launch og muligheter for hype fremover, kommer det plutselig en emisjon på 30 mill dersom kursen kommer opp i 3-4 kr ?

2 Likes

Det skjer ikke så fort da…

Hvem i all verden skulle stå klare til å kjøpe 30 mill aksjer ?

Nei, om det skulle bli forsøkt en emisjon så vil det være i samråd med et meglerhus, bygges et emisjonsprospekt, garanti stillelser for emisjonens tegning etc.

i det nåværende leiet er det umulig å foreta en emisjon slik jeg ser det, først må selskapet bli “stuerent” gjennom en viss suksess med MMO og derav forbedret inntektsstrøm (og sannsynligvis høyere aksjekurs).

Men den årlige general forsamlingen må vedta en slik fullmakt, noe det forøvrig også gjøres i mange selskap slik at muligheten ikke er utelukket.

Skulle selskapet ha behov for kapital helt kortsiktig så vil hovedeier stille opp med et konvertibelt lån eller tilsvarende. Denne har jo likevel garantert for driften og har samtidig alt for mye å tape på å kaste kortene på dette tidspunktet.

3 Likes

Dette er vel en overdrivelse. Hvor står det at han har garantert for driften?

1 Like

The Annual General Meeting of Shareholders of Funcom
N.V. was held on 26 June 2015. The meeting adopted
all of the proposals requiring a vote.

Badhoevedorp, The Netherlands, 26 June 2015
Funcom N.V.

This information is subject to the disclosure
requirements acc. to §5-12 of vphl (Norwegian
Securities Trading Act).

4 Likes

Og dermed er Funcom godt oppe på vinnerlisten på OSE. Blir det slik mange dager i sommer?

4 Likes

Er med med jeg også.

1 Like

Pass på. Nå er det mye galskap. Gikk i et møte. Innen jeg kom tilbake så rakk FUNCOM å være dagens vinner og er nå i fint driv på vei tilbake til å bli dagens taper. Jeg skal vente på noen resultat før jeg gjør noe. Irland har hvertfall ikke gitt oss noe med tanke på indikasjoner om suksess…

6 Likes

Trist om den store positivisten skal bli stående igjen på perrongen når vi andre er med toget…

Nåja… Jeg er nå positiv fortsatt… Men vil gjerne ha med med indikasjoner om LMO suksess så vel som hvor mange nye aksjer vi får utstedt etter Gen Fors før jeg prøver meg på en trade igjen. Jeg har altså ikke godfølelsen ennå. Ta det for hva det er verdt

1 Like

å fan gutter… Noen fucker dere jævlig!!.. Pass på

1 Like

Hvem er SGL? Edvard?

Hva fan stoppet de handelen?

1 Like

ser slik ut…

søren også, de skulle latt den dumpe! :smile:

Jeg sitter på bunn og venter

1 Like

Blir det slik intradaghandel fremover skal jeg finne frem tabletter for reisesyke.

1 Like

Hvorfor gjorde de dette? Hvorfor ikke la galskapen råde? :smile:

1 Like