Bra at de bremser på vei ned også, ikke bare når det tar av oppover.
Jeg fikk kjøpt mer på 1.96 på den dippen der
det er nok en del som sitter på store antall aksjer som skulle ønske de brukte 2-2,5 til å selge ut.
Kanskje en som fikk panikk nå? - ble også kjøpt mye på veg opp i dag. 2,213, 99 000 aksjer kjøpt, kanskje de samme som nettopp røk ut? - stop loss?
Det der var ikke noe panikksalg. De aksjene har de sittet lenge på.
Det er vel en del som vil ut før lansering tenker jeg…det hadde i hvert fall jeg prøvd på hvis jeg hadde noen aksjer her.
men om det ikke var panikk salg, hvorfor i svarte selge nå til panikk pris??
@holmes jeg er enig med deg, derfor jeg ikke har FC aksjer nå, solgte alt på 2,39
Hvorfor?
@holmes jeg tipper dette var en som hadde kjøpt 23 juni, så sett at det steg fint og godt til 2.40 får så å droppe helt til 1,85 tidligere i dag. Da fikk han jævlig kalde føtter.
par timer seinere skyter aksjen opp til 2.24 og samme fyren føler at dette kanskje kan gå bra allikevel.
30 min seinere er aksjen på veg ned igjen og skrekken tar han når han går under 2.1
FUCK IT tenker fyren og selger alt han har.
*edit men er han tom nå`? - trolig ikke
Det er vel to grunner. En er at jeg er usikker på når og hvordan de skal hente ny kapital og det andre er at jeg er usikker på om de kommer til å tjene noe særlig på LMO. Jeg kan ta feil her, men det er i hvert fall veldig lite interesse i Irland. Spillet har potensial, men jeg personlig er uenig i den retningen de har valgt å utvikle dette.
Er nok Edvard
La oss ikke glemme at Funcom har floppet fullstendig på alle de senere spill titlene de har sluppet, hvorfor skulle dette bli så mye bedre?
Spesielt med tanke på det Holmes sier, vi vet de trenger penger og vi vet at spillet gjorde det “dårlig” på PC og de var nødt til å endre betalingsmodell pga akkurat det.
Var det edvard som skulle selge på 2.30 slik at han gikk i 0?
Enig i det og jeg tror ikke irland var tilfeldig valgt
Fra similarweb
http://www.similarweb.com/website/playminifigures.com#
tyder det på at 13-14% er i UK og 28% av spillerne er i USA som de to største landene. Merkelig at interessen er såpass lav i Irland foreløpig.
SG har nå gitt dere muligheten til å komme inn lavt. Hadde det ikke vært for han karen der så hadde vi stått i 2.30 nå eller mer.
Fredag i closing? Ja takk!
Book 3 trailer:
Nja… SG kan jo og være starten på en drawdown for alt du vet. Be safe… Jeg skal være litt titter denne gang. Først resultat… deretter invester.