Jobber Bylos med LMO? Og jobber de enda med stemmer til serie 12 figurer? Swashbuckler er serie 12 - her er han:
Jobber Bylos med LMO? Og jobber de enda med stemmer til serie 12 figurer? Swashbuckler er serie 12 - her er han:
Jeg kan bekrefte at flere stemmer har blitt lagt til. Nå er det voice over på det meste virker det som (i begynnelsen i hvert fall).
Sant det.
TSW jubileum
Anniversary Celebrations with Bags, Bonuses and Event!:
http://www.thesecretworld.com/news/anniversary_celebrations_with_bags_bonuses_and_event
“With the start of the Anniversary, we patched the Live servers with AO version 18.8.0. While this patch included some Anniversary updates, perhaps the largest change was that this opened up the New Engine client to be used on the Live servers.”
Helt utrolig at de faktisk har klart å gå live med ny engine til AO. Etter alle utsettelsene, så trodde jeg det prosjektet kom til å være begravet for alltid.
Tro om de kjører det ut på Steam samtidig. Anarchy Online har vokst mye i det siste, dette kan jo gjøre at de får en ny era.
De har hatt planer om Steam tidligere:
https://steamdb.info/app/217730/
Eller har det vært der før og blitt fjernet?
Nettokjøpere på banen. Noen har trua! Jeg lettet meg litt i dag. Litt gevinstsikring av hele 15k
Er nå gøy da! Du da Irathi? Solgte du også ut den du tok på 1.70?
var det 5 dager før og 5 dager etter GF opsjonene til ledelsen ble prisatt? er i såfall siste dag i dag. Spør fordi jeg synes det er litt merkelig at slippet på Android er “hysj hysj” fra Funcom. Man må jo vite at spillet er der for å finne det.!
Alle ble så negative her. Jeg lettet meg også meg alt jeg hadde nå. Det ser ut for meg at den motstanden som er på 2 kroner ikke vil brytes og gjør den det så står jo Edvard klar også rett over der igjen. Tror desverre vi skal ned igjen. Men håper jeg tar feil og salget går til himmels uansett! Teknisk er jeg godt fornøyd med å selge her.
Det er nok bare lurt å være forsiktig her og sikre seg de gevinstene man kan på veien… hvem vet hvilke meldinger Funcom kan finne på å sende ut senere i uka.
Nå faller kursen…1,87 - 1,90
Morti ser at du gjerne vil ha kursen ned slik at du kan ta en ny trade
Hadde ikke trodd at jeg skulle være enig med deg i noe onns, har ikke rørt noen av mine 135000 aksjer. Det er fult mulig å trade i hjel en aksje ivertfall kortsigtig. Trot Funcom kommer til å bli herjet slik med til vi får ny info fra selskapet, får vi dårlig info går vi ned og god info tar oss oppover.
Jeg har i hvertfall troen. Men ser på ordreloggen og tenker jaja dette blir hardt. Skal nok inn igjen med litt ja. Jeg risikerer jo tross alt ikke hundretusenvis. Enklere å gå inn og ut da. Det er mest sannsynlighetsberegning i forhold til videre oppgang. 1.69 er stor forskjell fra 1.95 osv.
I dette børsklimaet får man ta de kronene man kan her og der.