Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

ingen har hatt troen, men LMO selger egentlig over forventet basert på kursen :unamused:

3 Likes

Har jo alltid sagt at jeg ikke spiller LMO. Jeg spiller PoE. Men digger hva Funcom har fått til. Cross platform teknologien vil være digg å ha med seg mot neste spill.

Salget hittil er hverken fugl eller fisk i mine øyne. Det er ikke bra nok til å dra dem ut av sølen, men ikke så dårlig at vi vet det ender med konkurs heller. Man trenger en uke eller to med salgsdata før man i mine øyne kan si hvordan det går med LMO.

3 Likes

26.plass All Paid Games USA. Ned til 25. plass før i dag og nå videre ned en plass. Er dette den effekten jeg snakket om? At den faller tregere på lista enn reellt? Nå er det lenge til børsen åpner i morgen og vi får flere oppdateringer før det, men for meg ser det ut som om toppen er nådd desverre.

Morty vi kan ikke konkludere så raskt det er ikke brukt ei krone i markedsføring ennå anmeldelsene forsetter å komme posetivt inn vi får nye figurer i september. Vi vet ikke hva Funcom setter igang for å øke salget. La oss ihvertfall gi dem en sjanse først. Vi er vel ganske enige i at LMO kan ha lang levetid vis vi ser på andre Lego spill ,LMO kommer til å generere gode inntekter til Funcom i lang tid fremover

7 Likes

Denne følger jeg med på - synes det fortsatt ser ganske bra ut, men vi får følge med videre. Faller den under 400 synes jeg det er grunn til å bli litt bekymret (for de som har aksjer).

4 Likes

Det var da jammen tidlig for en konklusjon, kanskje tatt i tradens hete? Å følge Top grossing i USA på norsk dagtid er litt farlig (ref. grønn kurve):

2 Likes

Har ikke solgt noe. Er på ferie så det er bare en liten lotto post

2 Likes

Innsiderne melder ikke ifra dette er funcom

1 Like

I Norge må det børsmeldes.

De har såpass gode opsjonsordninger at de venter til det passer seg å benytte seg av disse.

2 Likes

Tja, det er jo mulig at de ønsker det nå etter release, men at de ikke kan på grunn av reglene for innsidekjøp. Først må det jo børsmeldes hvordan man ligger an.

Tror jo de følger disse reglene nå etter fadesen med Aas og gjengen.

2 Likes

Nytt fra TSW og issue 12 i kveld. 2100 norsk tid.

Kommer en gjest:

1 Like

Summary of DevStream 2015.10.07
ISSUE 12 part 1 coming mid august. Is on Test live NAO! Second part a bit later.

Dungeons
There are two new dungeons coming. One released at a time. Will be Elite and NM version. Elite will drop 10.5 blues (bridges blue and purple) and new weapon skins.
First is in Orochi basement with Orochi enemies.
Second is Orochi based, with Cyber Werewolves among other things.
Dungeon lockouts will be removed.
AEGIS QL5 required

Raids
NYR is kept as is.
Eidelon will no longer require a key. Loot upgrade and exploit fixes.
Fappy will return as a 10 man raid.
All raids will get a NM version later on.

Lair revamp
Keys gained from lairs will now summon world bosses (like the event ones). Will need a full zone to kill. All will get loot, summoners will get extra loot.

Currency revamp
Almost all existing currencies will be converted to Black Bullions.
Mark of the Pantheon will be new top tier currency.
There will be currency caps and weekly gain caps.

Progression cap increase
Weapons and Telaimsna will be upgradable to 10.7.
Glyphs will stay at 10.5.

PvP
As a result of the above:
PvP Equal Footing buff will be increased. A DPS will for instance have 16k health
All Venice gear will from I12 be converted to custom gear
There will be no passive earning in Fusang, instead there will be rotating missions every 5 minutes with small goals.

New features
The LFG window will be updated with comment field
There will come a dungeon finder tool with automatic grouping
Challenges - weekly and daily objectives to do, like do a scenario or complete a dungeon using the dungeon finder.

3 Likes

Synes de gjør en del bra endringer og kommer til å teste litt fusang igjen etter denne endringen :

“There will be no passive earning in Fusang, instead there will be rotating missions every 5 minutes with small goals.”

Og med denne kommer jeg sannsynligvis til å teste et par dungeons også :smile:

“There will come a dungeon finder tool with automatic grouping”

3 Likes

Her er et kort sammendrag på Issue 12.
http://yokinamushi.com/tsw-issue12-preview/

Og her er selve streamen hvis noen vil se den:

2 Likes

Hei gutta.

Der forsvant 1.55 kjøps posten som lå der med litt størrelse.

Dere leker med ilden altså… Hvorfor tøye strikken så langt at dere får dere en kalddusj nedover 1.30 tallet. Dere ser jo at FUNCOM fryser over om dagen. 0 interesse… Immens så popper aksjer oppover både til høyre og venstre for dere. Mitt råd gav jeg 20 øre opp herfra… Gjør noe… Ikke bli sittende ned.

2 Likes