“Been there, done that”.
I 2012 eller når det var. Never again.
Jeg sitter på landsbygda i Sverige og tester hvordan LMO funker på tablet på mobilnett. Det går helt smooth å spille, merker ikke spesielt forskjell på om det er wifi eller mobilnett. Jeg spilte sammen med 4-5 andre, og opplevde ikke noe lagg. Den biten har hvertfall Funcom fått til med LMO. Det gikk ikke så ille mye data heller.
Jeg håper Funcom utnytter det de har fått til med Dreamworld i kommende spill. LMO blir nok ingen gullgruve (kanskje en sølvgruve), men teknologien kan gjøre store ting for kommende prosjekter.
Det er jeg veldig enig i. Har de noe skikkelig spennende på gang tro? Siden de satte Bylos på saken må de ha tro på det nye prosjektet. Bylos var veldig godt likt av spillerbasen til TSW. I hvertfall de som er på forum.
høres ut som musikk i mine ører!
Ja vi får håpe de klarer å utvikle spill som selger en dag!.. DreamON teknologien skal nok endelig gi avkastning.
Eksisterende selskap nulles ut/ avvikles og Jebsen overtar boet, eneste realistiske løsning her, selv om øvrige aksjonærer taper alt.
Hvorfor kjørte ikke Funcom en emisjon i kjølvannet av LMO releasen rundt 2 kr? Det ville jo vært mer i tråd med deres normale prosedyre.
Kanskje de egentlig allerede har forsøkt å få det til, men det har vært 0 interesse så derfor har de vært tvunget til å vente?
De skulle ha kjørt en emisjon da de heller valgte YA det var mitt store irritasjonsmoment som aksjonær på den tiden.
Er litt lei meg… Rekorden min ryker i dag. Tidenes billigste Funcomaksjer kjøpte jeg…
1.11
Hvis de skulle kjørt emisjon burde de jo gjort det en stund før lmo release og blir overrasket hvis de ikke har prøvd å få det til. Er nok uansett ikke lett i et selskap som har sløst bort så mye cash og i tillegg er under etterforskning av økokrim.
Markedsverdi 117 104 330
Billig?
Husk gjeld
Volumene sier alt… Denne er på vei ned.
RT 1.1
Ser vi 0.9 i dag?
TSW-twitteren kobler spørsmål og #TMItuesday på twitter, noe som fører til massiv respons og god reklame. Flott
https://twitter.com/funcom_tsw/with_replies
Edit:
Nå er Funcom ferdig med tmituesday.
Ser ut som et bra stunt fra Funcom, ble godt mottatt og de fikk mange svar. Her er litt av bakgrunnen for valg av hashtags:
'#TMITUESDAY og '#MMORPG trender bra.
Funcom må da etterhvert ha ett fremførbart underskudd av betydning ?
Joda… men de har og et svært lån av betydning
Synd med funcom og lmo, men er dessverre ikke overrasket: steam-info og appannie-data etc. var ganske klare. Funcoms mld bare bekreftet det jeg allerede hadde sterk mistanke om. Solgte meg helt ut før jeg dro på ferie.