Aldri hørt noe så gale
Stoploss-raid på gang? Ser det er DNM som drar i gang salget.
Nå funka vel taktikken din Morti?
Nei ligger på 2.21…har ikke fått noe enda. Siden jeg har majoriteten igjen så håpte jeg jo kursen gikk videre opp, men når den først dukket så langt ned som 2.30 så var det jo dumt den ikke duppet 8 øre til.
Hmm. Var dette bare en klassisk pump and dump da, der tidspunktet var gitt med release av the park på konsoll?
Hvor mye ligger på salg opp til 3 kroner?
åpent så ligger det to " store " poster, en 2,57 med 73 k så ligger det en på 2,75 med 65k
ellers er det småtterier,
Hehe, “kjempestore” ja
men var dei største, da ble det “store”
Nå vil vell kanskje folk inn før “helgen”…
Ja, FØLG MED!
Dette er slik det kan gå når du prøver å fucke opp med en aksje som er i dytten Soleklar manipulasjon, FAILED! (slik jeg ser det)
Overrasket over hvor godt den har holdt seg, ble “straffet” av å tradet meg ut sist onsdag. Skulle inn igjen mandag etter å ha solgt GiG da den steg alt for fort. Men da gikk hype toget ifra meg:/
Prøver på nytt om den tester støtten
Ser at @gordon har en del gode tips og kommentarer på HO for tiden. Er det mulig å foreslå en benådning? Skal vi ta en avstemning på saken @pdx?
Noen av de som forårsaket/var med på spetakkelet er ikke lengre fast inventar på forumet heller…
grattis til dei som fikk lavt i dag!!!
Blir nå ekstremt spennende å se om det er en sammenheng med disse toppene på fredag.
Sammenligning med andre spill på PS store (EU) sluppet de siste 7 dagene - antall ratings :