Er dette ett uttdrag hvor du har vaøgt andre konkurrerende som suger ba… eller er dette ett representativt reellt utvalg som sier noe om prestasjonen til The Park?
Alle spill sluppet siste 7 dager i EU store.
Ahh trodde det var release melding, men kun enn kjedelig flytting av GF…
Var kjedelig melding. Jeg holdt pusten da jeg så det var børsmelding fra Funcom, men spenningen gikk for over
Dere får melding på mobilen eller?
Ja, har satt opp alarmer i traderen min. Får melding på sms og mail.
hehe, om det er mangen kvepne der ute, så limer eg inn meldingen :
Financial calendar for Funcom N.V.
FINANCIAL YEAR 2016
Quarterly Report - Q1 - 19.05.2016
Quarterly Report - Q2 - 26.08.2016
Quarterly Report - Q3 - 18.11.2016
Annual General Meeting - 30.06.2016
The Annual General Meeting of Funcom N.V. is
rescheduled from 24 June 2016 to 30 June 2016, and
will be held at the following venue:
Keplerstraat 34, 1171 CD Badhoevedorp, the Netherlands
This information is published pursuant to the requirements set out in the Continuing obligations.
Ja, det er veldig greit. Alt av nyheter i aksjene jeg følger og noen ganger betingede meldinger om en aksjer øker eller minker en viss prosent. Kan bli bare bli litt vel mange meldinger som tikker inn noen ganger da…
hehe, samme her. Og de 3-4 sekundene fra du ser nummeret som sendte SMS til du får den opp og ser innholdet er ofte VELDIG spennende!
Jeg har benådet han 4 ganger tidligere, så går det en stund før jeg må kaste han ut igjen. Det er jeg ferdig med
Jobbet i hele dag så da ble ordren min stående uendret på 2.21. Men jeg har 65k aksjer igjen. Når emisjonen er satt eller kursen er 2.21, kjøper jeg mer. Kanskje MYE mer. Spesielt om emisjonen er satt og jeg liker hva jeg ser.
Og jeg er ferdig med at Bagger kontakter sjefen min på jobben og forsøker å trøble til hverdagen min generelt. Så stemmer Nei her.
nei til baggis
Hva er det ALGO holder på med da? Kjøper og selger ca 500 aksjer per dag eller noe?
Sjekket handelsloggen. Ser det var en viss DNM kunde som prøvde å krakke kursen og solgte ned fra 2.61 til 2.30. Så kjøpte han det tilbake fra 2.57 og opp til 2.61 med 70k på 2.61. En veldig dårlig trade det der. Men det er jo verdt det hvis en er usikker og vil se hva som skjer. Men tiden for å krakke kursen er ikke nå. Har mer tro at den kan sige tilbake på lavt volum litt og litt hvis det ikke kommer nyheter snart.
Hvis kursen ikke skulle stige som ved tidligere release så tror jeg det blir ett helvetes lurveleven da salgstallene for CE tikker inn. Skulle det i tillegg bli sell off før release fra de lure som mener det er taktikken uansett sett scenario, så man kan kjøpe litt mer på tilbud, da skal jeg “sette kryss i taket” (min bestemor gjorde det med fyrstikker hvis jeg hadde vært flink da jeg var liten, jeg ble så fornøyd). Å være aksjonær i Funcom i tiden fremover er en vinn vinn så lenge de løser emisjonen vettu, noe de gjør (tror jeg)
Man kan fint tjene penger med @anon91440261 sin taktikk på å selge og kjøpe litt underveis, selv om man har et langsiktig positiv holdning til aksjen. Men er man egentlig bull til aksjen men vil trade litt med den, ville jeg ha vurdert å toppen trade 50%. På den måten gevinst-sikrer man underveis og er godt med hvis aksjen skulle gå til himmels. Da kan man jo vurdere å løpe etter.
Men med en slik taktikk risikerer man å trade seg helt bort i et case man egentlig er bull på hvis man selger mer enn 50%.
Synes forumet fungerer bra uten han Nå er det jo mulig å være uenige uten at det blir krig
Hva hvis man liker selskapet og synes den var billig på 1, fair priset på 2 og begynner å bli dyr på 3? Skal man fortsatt ri trenden eller selge seg ut? Jeg synes det er vanskelig. Har brent meg litt på å selge litt tidlig i Star, men har likevel tjent gode penger
Her finnes det ingen fasit-svar. I Funcom kan det være full-treff med en gitt taktikk en gang, bom med akkurat samme taktikk en annen gang.
Akkurat i star sitt tilfelle var det triggeren E3 alle ventet på. Det er noe jeg tror tradere elsker, en gitt dato da det skal selges og forventningene som bygger seg opp i mellomtiden. Relase the park kan ha vært en slik trigger. Spennende å se kursutviklingen de neste handelsdagene.
Ja, early access av CE blir vel den neste store triggeren nå, og annonsering av de neste spillene og eventuelle andre avtaler de får til. Men selv Next med sterke eiere som er med på emisjon dipper nå i forbindelse med emisjon, og det vil nok skje i Funcom også.
Planen min var å sitte stille, men hadde ikke forventet kurser nær 3 kroner før kapitalinnhenting var avklart.