Er du usikker så ville jeg tatt litt gevinst, uten at jeg vet hvor mye du har av potensielt maks plassert. Jeg har som nevnt før en reservepott jeg kan putte inn hvis kursen krakker, som i dag kjøpte jeg litt på rundt 2.50 og solgte samme rundt 2.70.
Taktikken med å selge før release er aktuelt kun hvis for mye av potensialet er tatt ut før. Synes det er spesielt at det er religion for noen, fordi det har vært lurt før.
Jeg tror Funcom kan overraske litt på kvartalsrapporten, og jeg tror fint Conan Exiles selger 100k første uken og over 500k ut året med ett spill ala Ark kvalitet. Det er basert på mine erfaringer fra sjangeren, og tankene jeg har rundt det de har presentert i form av idéer og materiell, byggemulighetene og frihet i serveroppsett. Må naturligvis se trailer med gameplay.
En fornuftig satt emisjon vil gi trygghet økonomisk sett, med liten rabatt på dagens kurs blir utvanning mindre enn vi fryktet for noen måneder siden da folket snakket om 50øre osv. Gordon har sagt 3-5 kroner? 
Basert på dette vil det også styrke aksjen på sikt, se bare hva skeptikerne sier på forumet her.
Uansett, selge unna 30% på neste topp hvis du tør å vente og se an, og skulle kursen gå som tidligere så kanskje selge unna mer nærmere release?
EDIT; Hvordan er økonomien til Next, er de konkurstruet som Funcom. Det er jo mange si tror Funcom ikke får til emisjonen enda, klart det holder igjen kurs.