lettet 25% basert på “veit ikke” skal inn igjen i morgen uansett, da forhåpentligvis på stigende kurs.
Jeg sitter lasta! Nå er det på tide at de som sitter over en kvartal presentasjon skal belønnes. Det har vært altfor mange skrell tidligere.
K
Lykke til med å komme dere inn igjen i morgen. Er enig med @Malvin at det ikke er så lurt å selge seg ned idag. Det kan fort komme noen gode nyheter i rapporten. Hadde det vært en “vanlig” rapport hadde nok jeg også lettet meg litt. Men historien viser at når det er snakk om potensielle “block bustere” som AOC og TSW, kan kursen gå 5 gangeren før release.
Jeg står klar med noen høvdinger i morgen slik at det kan bli trangt i døren @Paddy80 og @Irathi
Har enda til gode å tjene på å sitte lastet når de presenterer tall…
Men altså får vi CE news så tuut tuut
Kan heller ikke minnes at det har vært noe suksess tidligere. Andre tider nå!
K
Husker et par rapporter som har blitt godt mottatt av markedet. Hadde du vært lastet da, hadde du tjent penger, men oftest ville du ha tapt på å sitte over rapport.
Det som ofte krakker spill-aksjer er utsettelser, men de er også ofte de beste kjøpsanledningene du får i spill-aksjer. Tror ikke det kommer utsettelse av CE nå.
I funcoms sitt tilfelle er også finansieringen fremover en utfordring.
Viss en tar utgangspunkt i lansering av CE så vil kursen stå mye høyere enn det den gjør nå uansett så viss en sitter på 3-6 mnd sikt så trenger enn i grunn ikke selge noe! Jeg har jo selvfølgelig lyst og gjøre en trade jeg og men innerst inne tørr jeg ikke! Sitter med noen kroner som kan kjøpes for skulle kursen komme nedover igjen, men min plan i Funcom er og gjøre kroner pga CE og da tar jeg heller en kvartalsrapport i pluss som en bonus!
Sånn så på forrige rapport kunne det vært lurt og sittet med en del kroner da åpningen var 30-40 øre ned kl 09:00 , for så og komme opp igjen som en rakett, før den da som alle vet gikk ned igjen! Det kan skje igjen men jeg velger og tro at det ser mye bedre ut denne gangen, Funcom må ha opp kursen før emisjon og det kommer de til og bruke alle virkemidler på og få til! Sommeren 2016 er sommeren av alle sommere
Kvartalsrapportet i Funcom har sjelden vært god butikk å sitte over. Jeg har likevel sittet over de fleste mens jeg har hatt aksjer. Jeg kommer til å sitte over denne også. I morgen kommer jeg til å være opptatt store deler av dagen, så jeg kommer ikke til å følge spesielt mye med. Det er nok egentlig like greit så jeg slipper å bli fristet til å selge hvis det plutselug skulle rase. Jeg har de aksjene jeg har tenkt til å ha, og kommer til å ha de ihvertfall frem til release av CE. Etter det får jeg ta en ny vurdering.
Lurer på om Funcom skal slipper i dag kl 15.00 teaser slik dagen før forrige kvartal presentasjon til å gi en exit mulighet til noen veldig bra informert…
det er ikke noe volum i dag ALLE er på vent.
Uansett i morgen blir det Texas!
Jeg tipper de slipper noe i dag ja! Enten før eller rett etter stengetid
Og det er ikke en exit mulighet de er ute etter og gi ! Det vil i så fall bli motsatt effekt av en exit! Kommer det video kl 15:00 så smeller 30% fort!
Do NOT underestimate the Funcom HYPE!
Jeg sitter med 75% av totalbeholdningen, jeg har jo kapasitet på nesten 140%, men det er greit å holde igjen litt, veit aldri med Funcom. Håper det blir jævli trangt inn døra, skal bidra iallefall
Jeg handler nok 20k til om nedgangen i dag fortsetter, vet ikke om det er så lurt, men en må våge for å vinne
Ender Funcom opp eller ned i fra dagens kurs i morgen?
- Kursen ender i pluss
- Kursen ender uendret
- Kursen ender i minus
0 stemmegivere
Merker jeg har akkurat passe med Funcom aksjer når jeg ikke vil selge noen og heller ikke kjøpe noen nå før rapporten. Og har fått flyttet en avtale slik at jeg er online en liten stund. Gleder meg ekstra mye denne gangen. Hva med dere?
Har sånn passe, 10% av kapital er plassert i funcom sånn ca. Meget spent og forsiktig optimist. Vil ikke høre ordet utsettelse (eller konkurs) i morgen.
Begynner på jobb 8 men kommer trolig ikke jobbe stort før webinaret er ferdig gleder meg stort, håper på lanseringsdato og video
Når begynte webinaret, kl 08?
Det begynner klokka 8:00 CET
08:00 CET er 09:00 norsk tid.
Korrigert: 08:00 norsk tid.