Tror jeg har alt for stor andel av kapitalen min i Funcom er nå på 90% det resterende går jeg kanskje inn med nå.
Skal på nattevakt i natt så våken blir jeg uansett
Tror jeg har alt for stor andel av kapitalen min i Funcom er nå på 90% det resterende går jeg kanskje inn med nå.
Skal på nattevakt i natt så våken blir jeg uansett
Hmmmm Har ca 20 % av kapital i Funcom, andelen for øyeblikket minkende… Rt 2,46
Tar jeg feil med tanke på sommertid? Vennligst korriger meg hvis feil
Du tar feil
Noen som vil legge ut info etterhvert?
Har vært så tullete at jeg ikke kan gjemme meg helt unna i morgen kl 09…men litt skal jeg få til
Kan garantere at det kommer minst 1 post med info fra presentasjonen i morgen
Supert!
Fikk frigjort kapital til å øke mer i Fun hvis dette fortsetter! Er jo så billig nå at jeg er fristet til å kjøpe i dag, men jeg venter nok til i morgen… Får være måte på!
Handlet 27k først på 2,45 og nå på 2,41/2,40 å er all inn.
Sikkert ikke noe smart, men spennende blir det
Kjøpte visst litt selv, så da er det viktig med good shit i morra…
Har akkurat passe, men frigitt litt andre steder om det skulle vise seg å dukke opp positive overraskelse, da har eg litt å kjøpe for, eller evt litt å plukke for om det kommer nedgang i kursen.
Eg har siste børsdagene redusert min beholdning i Funcom, og tilpasset risikoen eg føler er ok å ta.
Da skal det bli gøy i morgen, blir nok en “pump and dump”. Skal bli gøy med litt Daytrading etter gammelt
Var det du som var litt “løs i ringen” idag som Bagger pleier å si?
Nei, eg har ikke vert løs i ringen, men solgt små poster over flere dager.
Etter å ha gjort en sammenligning av informasjon om konvertible lån da og nå + antall aksjer da og nå så skal prisen opp til 4kr for å overgå LMO hypen.
Nå er ikke emisjon noe du kan regne med i dette tilfellet ettersom det var kjent før LMO hype toppen at det lå en emisjon i lufta da også.
LMO hype toppen er heller ikke en hype-topp du kan sammenligne dagens situasjon med. Conan Exiles er et helt annet type spill enn LMO med helt andre kjøper muligheter. LMO er et spill i rekken av mange spill, Lego har ikke bare Funcom som lager spill for dem. Conan derimot er det “ingen” andre.
Hvis du da sammenligner TSW hype toppen på samme måte skal prisen opp til over 9kr for å nå samme hype. (medregnet konvertible lån per idag) (ikke medregnet emisjon)
beklager sent svar, er opptatt med flytting.
The Board of Managing Directors (Directie) herewith
cordially invites you to attend the Annual General
Meeting of Shareholders of Funcom N.V.
The Meeting will be held on 30 June 2016 at the
following venue:
Funcom N.V., Keplerstraat 34, 1171 CD Badhoevedorp,
The Netherlands
Please find here attached the convening notice, with
the explanatory notes in relation thereto, the
proxies, the annual accounts and other supporting
information. Reference is especially made to the
agenda items #11 and #13 that propose the
authorization to issue up to a maximum of 140,000,000
shares in the capital of Funcom N.V. in total and in
addition to the authorities granted in the
Extraordinary General Meeting of Shareholders of
Funcom N.V. of 25 February 2016.
Badhoevedorp, 18 May 2016
This information is subject to the disclosure
requirements acc. to §5-12 of vphl (Norwegian
Securities Trading Act)
Source Url: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=402157
Edit; Gjerne legg til om dere finner noe verdt å bite seg merke i
140 potensielle millioner nye aksjer er ikke helt det jeg vil høre nå.
Ja, hvis du sammenligner med samme dokument fra 2015, så står det 30 millioner, og det var flere aksjer trykket opp på det tidspunktet. Btw, så er det 130 millioner aksjer, ikke 140.
Har Funcom økt tallet mellom innkallelsen i 2015 og nå i 2016? http://cdn.funcom.com/investor/2015/AGM2015/convening_notice_agm2015.pdf
Takk!
Det nevnes 130 millioner i pkt 11, så nevnes det 10 til i pkt 13?
Det er vell ikke sikkert dette vil slå ut negativt heller?
De har vell mest sannsynlig noen planer/samtaler på gang
Funcom må få løst finansieringen, så nei, fundamentalt sett, så ser jeg ikke negativt på det. Worst case scenarioet ser jeg jo for meg er at de kjører en rettet emisjon, så en reparasjonsemisjon etterpå. Hvis man har penger til å være med på denne, så er vel alt greit?
Så emisjonen kommer etter 30 Juni da?