Stemmer , det kom ikke før i april
Da har jeg fått aksjene mine tilbake og får trolig enda mer straks
hadde du solgt alt?
Hvis du har lagt deg laverer enn de du først fikk nå, så får du trolig ikke flere i dag
Nei, men de 35000 jeg solgte nå på 2.68 som du gav meg litt pepper for
send meg en pm neste gang du selger
Jeg trenger en forklaring på dumpen på morran, jeg skjønner det rett og slett ikke.
Skal si du er flink på “tradene” dine Trading i “verdensklasse”
RT? Anyone?
var på 2.08, nå 2.28
Tidligst august da. Sannsynligvis september.
“Conan Exiles will be the new game in development in the Oslo studio and is now
scheduled for “Early Access” release during late summer 2016”
Er vel bare at mange trodde og håpet på mere “juicy stuff” rundt CE og ble litt skuffet?
Jeg kjøper ikke Funcom asjer på 2kr +. Jeg kjøper kun under 2 kr
Millioner av aksjer på vei, ingen aning om hvor langt CE er kommet og når det blir release, bare luft om nye spill, lite inntekter, i grunnen lite å fortsette den tradisjonelle hypen på… hva var det du var overrasket over igjen?
Men ta det med ro, det er alltids folk som vil kjøpe Funcom. Ender sikkert i pluss
Det kommer juicy stuff, og dette er en svært god mulighet til å handle mer. Sjelden Funcom inkluderer så mye nytt fra spillene sine i rapportene. Nå er imidlertid stilleperioden over så nå kommer hausinga fra Funcom til å starte for fullt.
I morgen får vi vite om det nye som skjer i TSW også. Sjekk streamen.
Ble mest trygg på Q1 jeg, det att noen presser kursen ned fra start er kun for å skape frykt og usikkerhet, mine aksjer får dem ikke.
det visste vi, det visste vi, dumpen skjedde på 200k elle rnoe slikt, synes synd på vedkommende. Intradag bunn på 2.08, snart i pluss, omg
der var den blå gitt
Da er vi i pluss 2,42 RT
Haha, RT 2,38. Blir vel her i dag, tenker jeg, med stigning på neste ce nyheter.