Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

F…n!!! For treg! Fikk 1/3 av det jeg ville!

2 Likes

Rally…!

Nja folk skjønner nå at dem er lurt av Hegnar2.50 RT

Edit: 2,35 RT

2 Likes

Hegnar :sleeping:

1 Like

synst Funcom er skummel nå, eg har ikke gjort en eneste handel, og vet ikke helt hva eg gjør.
Tar meg en køyre tur, å ser ann om ett par timer.
Emisjonen trengs fortsatt, og det står også i denne raporten

6 Likes

Pingle! :joy:

1 Like

eg veit :wink:

perfekt for dei som fikk i bunn i dag :slight_smile:

1 Like

Jepp, står også at CE og to andre spill er på vei samt at de ser finansiering i et år sikret. (Mulig lån, mulig utseding av aksjer selvsagt alt etter som hva som passer best for Jebsen og når) Mao. uansett null risk før launch av CE slik jeg ser det.

2 Likes

Helt utrolig hvor effektiv de har vært med sparekniven.
Operating expenses -1,785

Nesten 1MUSD mindre i driftskostnader enn forrige kvartal. (-2657)

2 Likes

da har eg og du forskjellige syn på hva som er null risiko, men vi kan være venner lell :slight_smile:

2 Likes

Da er det jo bare å pantsette huset, selge kona+++ og kjøpe funcomaksjer :wink:

7 Likes

Det stemmer nok : ) No guts no glory.

Hvormange aksjer skal du ha for kona di? :heart_eyes:

1 Like

Du må nok spørre heller spørre @tswbeta siden det er han som mener det ikke er noen risiko :slight_smile:

1 Like

Ok gir meg på den, selger ikke kona så litt risk er det nok, men tilnærmet null er vel det korrekte : )

2 Likes

For noen år siden hadde jeg kanskje fått dilla og solgt i dag, typisk amatørfeil, spesielt når du ser at dumpen stoppet på vel 200k omsatte aksjer.

Det som gjør at jeg er trygg på caset Funcom nå er at de er i rute med lansering av Conan Exiles og at de ikke trenger å selge mange hundre tusen spill for å levere, for meg er det en nobrainer, fordi jeg kjenner segmentet godt etter å ha spilt flere av disse og kjenner deres mangler og potensiale. Funcom leverer garantert ett spill som flytmessig og bugsmessig er bedre enn feks DayZ, som først nå har fått orden på fps og rendering, flere år etter Alpha release.

5 Likes

Forstår jo at jeg er en pingle, når jeg verken vil pantsette huset eller kona! Hmmm har åpenbart litt å gå på…

1 Like

Hvilke(n) raring var det som dumpet ned til 2.08 i dag da?!

Dette var stort sett bra synes nå jeg!

1 Like

Da er jeg har jeg nok i Funcom, nå selger jeg noe snart, kanskje… Måtte ut med snitt på snaut 2,35 i dag. Er vel et par uker siden jeg kjøpte til 2,44.
Snitt nå nær 2,04.

Instinet Europe Limited og SKB…

1 Like