Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Der gikk toget.

Spetalen

4 Likes

Eg kjenner spenningen :slight_smile:
Håper det kommer ny mld snarlig og at det ikke trekke ut

1 Like

Børsen har jo ikke åpnet. Betyr det at de ikk har rukket å sende børsmelding i tide, og at de kjøper seg litt mer tid?

1 Like

Dere ser kun oppside? Merker at jeg plutselig ble bittelitt nervøs. Altså besten ikke nervøs😵.
Samtidig som jeg gleder meg til fortsettelsen!!!:+1::grinning:

Spennende dag dette! Kjøpte mer i Funcom i går, klar for kjøp i Axa i dag (måtte låne litt fra annen konto…)

Viss det er emisjon som kommer så forundrer det meg litt at de kjører den uten noe som helst fra spillet som er sluppet!? kanskje jebsens venner har fått sett spillet og står nå klar med noen kroner hver :wink:

3 Likes

Betyr nok bare at det som kommer overgår alt annet og sprenger alle grenser mtp fremtidig inntjening.
Her blir vi millionærer, ja unntatt Larsen da :wink:

6 Likes

Kan like den :slight_smile: hehe

1 Like

Vi skal ned. Jeg føler det på meg :smiley:

5 Likes

De som ikke er inne fortjener ikke en stor dupp i dag, så greit er det…

6 Likes

Får håpe vi trofaste kan belønnes i dag!
K

9 Likes

Akkurat det har jeg og tenkt på. Så det er vel en mulighet at det er noe annet som kommer nå.

Kanskje er det at de har solgt LEGO spillet til LEGO. Herregud det hadde vært digg!!

1 Like

hehe, hvem gidder å betale for det ? :slight_smile:lisensen utgår vel også nå i høst, stemmer ikke det ?

LEGO gidder det om de ikke har gitt opp å få noe til med LEGO spill.

Hugs å legge in salgsordrer lavest mulig, tidligst mulig, må være først i køen :slight_smile:

må vel slenge på en haha

edit : eg understreker at dette var en spøk

1 Like

Skulle ikke denne emisjonen settes på 2.5 ??

Fikk du blitt med på emisjonen?

jo, det mener jeg å huske noen tippet, men med forbehold av at info som gameplayvideos osv kom først :wink:

Nei hørte faktisk ingenting fra ASC :frowning:

Syns godt aksjen kunne vert pauset til i morgen

1 Like

Rare greier…