Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Det er nok Jebsen som selger seg ned for å unngå budplikten. Regner det som 99% sikkert at det er Jebsen som har tatt hele den rettede emisjonen. Han har “ballegrep” på Funcom ledelsen så de hadde nok ikke noe annet valg enn å gå med på en lav emisjonskurs…

Det er fair siden han har reddet de tidligere hvis så er tilfelle, surt å sitte med en del på dette, men har fått kjøpt meg opp noe mer nå så blir det å se an litt fremover. Fra dagens nivå har vi trolig mye bra å se frem mot. Kurs skal opp mot release nå, 100%sikkert

Slutter over 1. 20 i dag? :grinning::+1:

3 Likes

Da skal han selge bra mye med tanke på at han konverterte gjelden også. Jeg ser ikke på det som sannsynlig.

2 Likes

Ser at det blir rep. emi med 15mill aksjer. Noen som vet hvordan disse blir handlet? Kunne tenkt meg en del aksjer til 0,55NOK :slight_smile:

1 Like

Hva tenker dere om dagene og ukene fremover? Får vi noen nyheter? Skal være heftige saker for at vi skal få skikkelig kursøkning tenker jeg…

Må jo være en gavepakke til hoved eier i Så fall å kunne selge såpass høyt over emisjonskurs.

Glad jeg avventet nå som vi får 159 mill nye aksjer pluss årets opsjoner med ca 30 mill og lånet med ytterligere ca 43 mill nye aksjer.

fortsatt 100 prosent avkastning på emi aksjer, aksjen skal ned

Er det slik at dersom man nå kjøper 100 000 aksjer så får man kjøpe 15 000 aksjer til 0.55 den 10.juni?

Larsen jeg tror du må begynne forte deg kjøpe nå. Virker som den begynner å ta av

Ja som jeg skrev, en gavepakke

Men mange som handler nå har ikke oppdaget dette enda.

Kursen går opp når de som kjøpte på 0,55 finner ut at 100% gevinst i dag ikke er det de tjener mest på. :wink:

1 Like

Ender jo i pluss i dag !!

2 Likes

Pluss i forhold til emisjonskurs i så fall.

henger Cagney her på forumet btw? - stille fra den karn

Hva er grunnen til at den skal ned til emi kurs? Har man ikke troen på CE og Funcom lengre?

Jeg ser på det som usannsynlig at Jebsen har gått med på å la seg utvanne på en så lav emisjonskurs. Han har garantert tatt hele eller deler av emisjonen…

I tillegg har “alle” her inne ikke fått tilbud om å være med på den rettede emisjonen.

er ikke emien satt på 55 øre da ?

Ser det er noen på XI som har fått tildeling.

1 Like

har en feeling av at baggern tjente fett på dette…

Han var IKKE på listen for en dag eller to tilbake + se netto trade;

SKBN + 1 592 616 og NON + 1 542 841

2 stk jeg vet han har brukt mye før (samt SB1M)

1 Like

Jo og så? Forklar.