Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

da sitter det noen med stor fortjeneste, og aksjen kommer til å sige nedover.
Det er hvertfall hva eg tror, så kan det være feil, eg er åpen for det

Særlig. Men stemmer vel at marketcap bør gå opp over det vi hadde i går?

@cagey2

Hvordan gikk det? - satt du inne i dag?

Er iallefall “NEOn” som er fornøyd med å selge med rundt 0.45kr i fortjeneste. Har solgt 6.3mill nå.

1 Like

6 millioner solgt i dag fra NEO, enten Jebsen eller noen som har lånt aksjer

1 Like

Så det du sier er at deltaker av emi vil ut nå?

Hvorfor har ikke Hegnar noe om dette på forsiden sin? De pleier jo alltid være kjapt ute med å tråkke litt på Funcom har jeg merket :wink:

2 Likes

DN har en sak

vi får bare se da, men med mindre det dukker opp noe bull meldinger, så tror eg på salgspress i aksjen.
Stort sett sånn det blir vertfall, men nå er jo ikke Funcom som andre aksjer :slight_smile:

edit : ref Neo

jaja om det er mange såre hender her nå så er det enda noe lystig man kan lese.

All den uendelige hetsen Gordon møter på HO nå

http://forum.hegnar.no/thread.asp?id=2325050

Leser på xtrainvestor chatten at der var noen av skribentene der som kjørte forhandlingene og flere fikk tildeling. De er kanskje her inne også?

1 Like

jeg ser for meg at vi snart er rundt konverteringskursen, dvs pluss/minus 1.50. Skal neo ut med så mye aksjer så er det helt topp for de med cash, da blir det “nesten” som å være med på hovedemisjonen

1 Like

La oss ta en hypotetisk person, som var med i emisjonen for f.eks to millioner. Denne personen kan nå selge halvparten å dekke hele kostnaden ved å være med på emisjonen og sitte igjen med en million aksjer. Null risiko, kun oppside. Evt bare selge hele greia og sitte igjen med en halv million kroner i gevinst.

2 Likes

Joa ser den, det er rart om denne noen ikke ser større potensiale enn som så, men det kan være vedkommende å har kun interesse av å pumpe inn og selge ut, har forståelse for det.

Emisjonen bærer preg av at det har vert vannskligere enn hva selv dei mest kristiske her på forumet har sett for seg også.
Vil forundre meg stort om kursen ender over 1 krone i dag.
PÅ sikt så blir det bra, men er redd det kan bli en tung tid fremover

2 Likes

Har det vært vanskeligere eller har de gjort det vanskeligere? Hvorfor fikk ikke de som hadde meldt interesse tildeling?

Liker ikke helt måten dette er håndtert på. Spesielt med tanke på shortingen som foregår nå.

6 Likes

Det kan og være en sak, vertfall vannsklig for dei som ikka har kunnet delta, og dermed opplever en stor utvanning.
Skittent spill eller ikke, har ikke fått lest skikkelig gjennom meldingen enda heller

1 Like

Det som skuffer meg mest er att dem burde ventet litt med denne emisjonen.

Som flere her inne har sagt mange ganger før, selg først bruden når ho er ferdig pyntet, ikke rett etter utdrikningslaget.

1 Like

synes det er slemt å gjøre emisjon før de har delt informasjon om CE med markedet.

Dette var ikke en god emisjon.

2 Likes