Kan jo være at de fremdeles ikke har så mye mer å vise fra CE.
Bør jo komme en mld om at insidere har deltatt
Når går egentlig neo tom for salgsordre?
Slemt?! Dette er business, og Børsen er ikke noen barnehage der målet er at alle skal være fornøyd.
worst case så har de 17.1mill igjen .
Jo, men det er også regler på børsen og i utgangspunktet skal man ikke emittere så mange aksjer til tredjepart til så lav kurs uten veldig gode grunner. Kanskje de har hatt grunn til det her, men jeg stiller litt spørsmål ved dette.
Men å ræv kjøre aksjonærene burde ikke noen børs noterte selskaper gjøre heller.
Vi må anta at emisjonen reflekterer dei faktiske forhold, og at den er satt til det som var mulig å få til.
Økokrim har gått i gangene hos Funcom i to år, tror neppe dei ønsker flere saker
Ingen her ble spurt om å være med.
Ikke en dritt av info ble delt før emisjon.
Så dette er rart. jeg har vært lenge på børs. en kriseemisjon som dette kommer når det er krise ikke når man faktisk har en del optimisme og muligheter å jobbe med.
Greit nok, bare jeg får mine tegningsretter så ser jeg lyst på fremtiden
Jeg er strålende fornøyd med å ha kjøpt på 1.04, noen som tror kursen står i 1 krone om 1 mnd?
Ja det må være utgangspunktet, men hvis man vil ha høyest mulig pris er det jo vanlig å få med seg alle de som har sagt seg villig til å være med. Det er flere på forumet her som har flagget at de godt kan ta ganske store summer - trolig også mer langsiktige eiere som ikke ville shortet ut aksjene første dagen.
Det jeg synes er rart er at flere her inne har blitt oppringt av ASC tidligere men de ( inkludert meg ) har ikke hørt noe nå, Har mailet FC så får vi se om de kan/vil si noe om saken.
På den annen side, hvor lenge er det til vi passerer 2 kroner?
Må vi vente helt til lansering?
Enig i det de dere sier om at ikke alle som har ønsket det, har fått muligheten til dette, er jo litt muffens det da
Bare et spørsmål siden jeg ikke har fått med meg den diskusjonen, men hvor mange her inne er det som ville gått inn med store summer? Og hva er en stor sum?
spennende å se hvor langt ned neo går, trodde kanskje dei holdt seg på 1,-
Synst dette er en trist dag
Jeg har indikert 200K EUR til ASC .
Dette kalles å fylle lommene til Jebsen.
Forbannede idioter.
Ja vel ?