Kjøpte 200k til 1kr. Så nå har jeg 400k aksjer igjen. Da er jeg kun inne i axa og Fun.
Dere som enda ikke har kjøpt, venter dere helt ned mot emikurs ?? eg gjør, hva gjør dere ?? om det er flere som ikke har kjøpt da
Funcom ledelsen hadde nok ikke noe valg dessverre…
Men kan det ikke bli trangt om plassene i emi’en med bare 15 mill aksjer?
Tror ikke NEO er helt ferdig enda…
Jeg har ikke kjøpt noe enda. Vil se an om vi får noe mer informasjon om hvem som har tatt emisjonen og hvem som har solgt i dag.
Ja dette er mest sannsynlig " å fylle lommene" ti Jebsen salgene som skjer nå. Litt utrolig for emisjonsdeltakerne at kursen holder seg såpass over emisjonskurs slik market cap er økt radikalt etter dagens melding.
Var du ute med alt før i dag?
Market cap før emisjonen 225MNOK
Emisjonen økte cash med 125MNOK
"Ny" MCAP blir da 350MNOK /224 millioner aksjer = 1,43.
Kursen er nå på 1kr, mao så har MCAP blitt redusert radikalt etter dagens melding.
Går far 90 mill aksjer til ca 230-250 mill aksjer? Venter litt med å kjøpe. Vet mange her syns den er billig nå, men sikkert mange sauer som får panikk også.
Synd uansett at det er de som har mest tro på selskapet som blir skadelidende av emisjonen
Det er idioti og oversalg, dette snur om kort tid, vi trenger hjelp fra en video feks. Det er pr idag ikke nok folk til å ta i mot salgene til neo, derfor denne dumpingen.
Ja, jeg har ikke handlet noe i dag, og hadde heller ingen aksjer på forhånd.
endelig fikk eg gå all-inn
Jeg tror det skal mye hype til framover før kursen går noe særlig. Det vil om kort tid være 110 millioner nye aksjer i omløp kjøpt på 0,55. Det er nok mange som er fristet til å selge på f.eks 1kr. Godt gevinst det.
Det Funcom trenger er å faktisk levere når det kommer til Conan Exiles. Cash/Gjeld situasjonen er på første gang på et par år ganske grei og de brant såvidt cash i forrige kvartal, og evt cash burn dette kvartalet blir nok pga økte investeringer til CE.
Jeg må si at jeg er glad jeg holdt meg borte til emisjonen var et faktum, for jeg hadde vært bra sinna som aksjonær nå. Jeg hadde trodde på en emisjon på rundt kronen, og hadde ikke syntes det var rart hvis den kom på 1,50.
At Jebsen konverterte store deler av lånet er noe Funcom skal ha skryt for.
Spenstig gjort en dag som aksjen faller over 60 prosent, lykke til
Sant det, men om dette var eneste mulighet for å få orden på finansene, så kan man jo se lysere på fremtiden til selskapet, konkurs er i hvert fall ikke noen mulighet i det korte bildet.
En del har nok uansett hatt et litt urealistisk syn på hvilken kurs emisjonen ville bli satt på. Folk lo jo av @Blochster og kalte han baiser når han snakket om emisjon på 1kr .
Faller i sluttauksjonen