det alt for tidlig å snitte ned.
Eg ville ha vurdert dagens kurs mot kursen på dei nye aksjene som kommer, så er det stort avvik som nok skal mettes
Jeg vet nå ikke. Med kjøpet nå så bør jeg være under 1.3. Og med finansieringen i orden så skal jeg tåle svingninger fremover til ting får stabilisert seg. Ser mye bedre ut med minus 60-100 enn 168 som det var i går før jeg startet å snitte ned. Kursen nå vil jeg si at er strong buy. Vedder på at Funcom har holdt igjen mye av haussemaskineriet da de visste dette ville skje. En liten video nå så kabooooom!
Håper NOE er ferdig…
Eg forstår deg og synet ditt, og forstår at det nok ser bedre ut nå når du har snittet ned.
Håper du det går bra, for min del blir det ikke kjøpt en enste aksje på dagens kurs
Du ser kursen nå er rundt 1,15. Kjøp salg ratio var 3,5 imorges nå er den ned til 2.09
Om du planlegger å snitte ned er mitt råd å vente med så mye du klarer, er EKSTREMT mye emmisjons aksjer som potensielt kan være i omløp og etter 10 juni vil alle + rep emi aksjene være i omløp. Det er godt mulig at kursen etter CE vil være høyere enn dagens kurs. Men jeg er ganske overbevist om at den også vil være langt lavere før vi evt kommer der.
Setter meg på gjerdet nå og vanner axactor aksjene mine
Eg skal ikke plage dere med mitt syn nå, eg har min klare formening om hva som kommer til å skje.
Eg velger å holde meg borte fra Funcom trådene en stund
Lykke til
Bli nå her da, vi trenger en til å dra litt i håndbrekket
Dere vet at den mulige shortingen fra de som tegnet på 0,55 ikke er snakk om aksjene skal selges, men når de kan selges. Hvis dere fikk en tildeling på 0,55 så ville også dere vært veldig klar for å selge til 1,1, spesielt om man sitter på mange millioner aksjer som mest sannsynlig gruser kursen.
Så en god del av 0,55 aksjene blir solgt, det er kun et spørsmål om hvor mange som blir solgt før 10. juni og hvor mange etter 10. juni.
Hvis man er på jakt etter å kjøpe aksjer, så virker det helt merkelig å kjøpe nå, når tilbudet mer enn dobles kun om 14. dager.
Viktig med noen som kan være med å dra litt i nødbremsen, blir litt vanskelig alene.
Evilfreud og diverse andre har overbevist meg nå om at jeg er for redd hva som skjer 10. juni til at jeg vil være med nå. Solgt alt nå. Skal reise på årets jobbtur neste uke og er tilbake 10.juni. Så det passer meg godt å være ute til da. Solgte på 1.14-1.11. Skitt au, men har likevel tenkt å gå inn med mye mer enn hva jeg hadde nå, når jeg føler tiden er inne. Kanskje rundt 15-20 juni.
Leste at Jebsen sine 24mill konverterte aksjer allerede kan selges, noen som kjenner til om det stemmer?
Om noen er inntresert så har jeg også solgt meg godt ned i dag, det jeg kjøpte billig i går gikk ut i dag.
Sitter igjen med de jeg hadde før emisjonen.
Med tanke på tegningsretter.
Nei det var lock up til 31. desember / 1 måned etter CE launch (det som inntreffer først)
Edit: dette gjelder for salg fra Jebsen, de kan muligens lånes ut til shorting
Fy som det hadde smakt med litt info nå. Vurderer å “ta gevinst” på det jeg kjøpte i går, ikke snakk om mer enn 20k aksjer. Det virker på feks Kronn, Holmes mf at fasit blir under krona igjen, da mange vil selge med en gang de kan uavhengig av prospektet, eventuell info eller at man vil vente å se an potensialet til CE. ’
Så gutter, skal jeg selge nå?
Ja. Kjøp igjen når den beveger seg under 1 kr
For meg virket det greit å selge en del nå, da spriket mellom 0,55 til 1,10 er veldig mye
Neo har solgt litt igjen (jeg følger ikke så nøye med nå)
Er det noen som vet om informasjonen som Storebrand med flere fikk på prospekt må deles med resten av markedet? Eventuelt når må denne informasjonen deles?
Annet enn at noen har fått billige aksjer, hvorfor er det så mange av dere som tror at mcap skal så mye ned?