Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

rett før nyheten om emisjonen kom ut var jeg på mitt laveste i beholdning. 470 000

så hvis rettferdigheten seirer, vil jeg få utgitt i overkant av 75 000 aksjer i repareringsemisjonen

edit: “utgitt”, mener muligheten til å tegne 75k til en kurs av 0.55kr

2 Likes

Det er rimelig uholdbart hvis ikke ulovlig om de gir TR for en Rep emi til noen andre enn de som hadde aksjer akkurat før emisjonsnyheten…

2 Likes

PAS har ganske mye igjen fortsatt, tror vi avslutter over 1.5, krysser fingrene for enda litt mer pump i morgen, slik at jeg kan komme meg ut ilag med PAS

Edit: har forsåvidt snitt på 1.71, var dog ikke på børs i åpning :upside_down: Har ikke bestemt meg for om jeg skal legge inn selg på 1.73 eller jeg venter og ser om jeg kan selge på 1.8 i morgen… Føler vi skal litt nedover mot kronen igjen, kunne vært greit å benytte muligheten til å snitte ned istedet for å se ett kjipt papirtap igjen

1 Like

Det føltes godt å kjøpe 80k aksjer på 1,30 for så å selge dem på 1,70. Etter den grufulle emisjonen.

Nå kjøpte jeg 30k for å se an over 10 juni++.

3 Likes

Det får bære eller briste! Sitter å ser på dere som er inne…
Ned mot 1,20 så kjøper jeg etter min målestokk mye…
Lykke til alle sammen!

1 Like

da fikk eg 13200 på 1,60, noen som vil gi meg siste 11800 ?

edit : takk, fikk dei

edit : nå skal det hauses :wink:

9 Likes

Kjøp de siste på fredag til 0,7

3 Likes

Det som er planen, selger gradvis ned den gamle beholdningen mens ballongen fortsatt har luft i seg. Typisk hvis det kommer en syk trailer i løpet av uka…

2 Likes

RT nå? ???

nå er den 1,62

Det var det jeg også merket meg, stigende kurs på høye volumer og samtidig et bra teknisk bilde pleier å være eksplosivt for Funcom aksjen.

kjøpersiden bygges…ikke godt å si hva som er lurt å gjøre

svensken ville ikke overnatte i askjen

Fegis! Tok en liten før i dag selv, skal ha med morgendagen :slight_smile:

Random FB bruker på CE sin FB page

• We really need this EA for the summerholiday! :smiley:

CE svarte

• And we’re working really hard on it. :slight_smile:

Tror noen (les, mange) kan bli tatt på sengen ang EA… :upside_down:

2 Likes

Blir spennende å se i morgen nå da kronn :slight_smile: Ut i morgen på 1,82 :yum:

1 Like

var veldig usikker i dag tidlig før åpning, var borte fra pc’n hele dagen. Satte 50% på salg 1,75 :slight_smile: - de ble solgt :slight_smile:

De siste 50% satte jeg på stop loss 1.4, glad for å se at de holdt. Solgte de i sluttauksjonen 1.57.

0 aksjer nå

Spent på 10 juni :slight_smile:

5 Likes

blir peng av den slags :slight_smile:
men ingen forhåpninger, annet enn at eg iløpet av sommeren tenker å kjøpe noen hundre tusen under krona

2 Likes

Ser ut som luften siger litt ut nå da. Kan bli trangt ut døra i frykten for kommende gevinstrealisering av emiaksjer. Mange nye som har gått inn nå som ikke har fulgt med rundt de nye aksjene som vil bli tatt på senga.

2 Likes

57% opp siden black thursday. 80% intradag…

blir gevinstsikring av slikt, med mindre nyheter slippes…

1 Like