Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

at kursen er ganger høyere en emi kurs bare dager etter “rea” , er stikk i stri med læreboka, men gøy så lenge det varer og man kan trade litt med mindre beløp.

"Funcom aksjonærer er ikke som andre aksjonærer "

4 Likes

De kaller det vel en lyttepost :slight_smile:
Ingen krise om det skulle gå ned, vi snakker 5% av budsjettet

Sjekk twitter a :slight_smile: Det blir ikke handling under krona iallefall
OMG OMG OMG

Ny trailer med gameplay…(om 3 dager)

7 Likes

Så de planlegger å slippe ny trailer sammen med prospekt og emiaksjer da… Kan dempe fallet en del da…

4 Likes

Dette kan jo absolutt hjelpe oss over 2kr i morgen tenker jeg :slight_smile:
Tror fortsatt jeg selger meg ut om vi går over 2 da, for det er vell naturlig at den skal ett stykke ned igjen… :upside_down:

1 Like

Hvilket fall?

Tror du ikke en hel del er solgt allerede i de grep som er gjort da?

1 Like

Eg antar det kommer noe sprell så emiaksjene blir tatt hånd om, men eg kan ikke tillate meg å stole på det.
Uansett hva eg måtte finne på å skrive her, så er eg overbevist om at aksjen skal nedover, dette basert på tidligere erfaringer.
Då er det dette med Funcom da, blir det annerledes her ??

7 Likes

Dempe fallet, jeg tror ikke vi får noe fall å snakke om i det hele tatt fra dagens kurs. I morgen tilig starter haraballet, jeg har skrevet det før, har du ikke nok aksjer når ingame videoen kommer… Jeg er så glad jeg ikke lot meg friste til å selge, blei ordntlig i tvil da du solgte Paddy.:slight_smile:

3 Likes

Jeg var litt i tvil. Nå sitter jeg mistenkte at det var dette som kom til å skje

2 Likes

Jeg opprettet en salgsordre i morges, på litt over halvparten av de aksjene jeg kjøpte på 1,05… satt med pekeren på “Selg”-knappen… ble usikker og ombestemte meg. Nå blir jo morgendagen og resten av uken litt mer spennende sånn her da :wink:

2 Likes

Tror det rettog slett bare er å begynne å kjøpe litt, ser denn video bra ut så er det opp opp opp…

2 Likes

CONAN EXILES
3 tfor 3 timer siden
CONAN EXILES ‏@ConanExiles
@ogulcancelik Don’t worry, it’s coming. Soon. :wink:

Også teaser på Facebook:

10 Likes

Samme dag som emi aksjene. God planlegging

10 Likes

så utrolig deilig, ser frem til det her.

2 Likes

Overrasket ?

1 Like

Slike nyheter har normalt hatt positiv Kurs effekt for Funcom.

Videre er det rimelig å anta at mange av emisjons aksjene som var planlagt solgt allerede er solgt via teknikker beskrevet her i tråden og at også mange blir sittende videre.

Det å selge Funcom aksjer så lenge før lansering har skjeldent vist seg som et lurt trekk.

5 Likes

Litt artig at jeg skrev denne 2 dager siden, selv om sikkert flere har antatt dette :slight_smile:

2 Likes

vil det si at den kommer torsdag morgen eller torsdag ettermiddag/kveld?