at kursen er ganger høyere en emi kurs bare dager etter “rea” , er stikk i stri med læreboka, men gøy så lenge det varer og man kan trade litt med mindre beløp.
"Funcom aksjonærer er ikke som andre aksjonærer "
at kursen er ganger høyere en emi kurs bare dager etter “rea” , er stikk i stri med læreboka, men gøy så lenge det varer og man kan trade litt med mindre beløp.
"Funcom aksjonærer er ikke som andre aksjonærer "
De kaller det vel en lyttepost
Ingen krise om det skulle gå ned, vi snakker 5% av budsjettet
Sjekk twitter a Det blir ikke handling under krona iallefall
OMG OMG OMG
Ny trailer med gameplay…(om 3 dager)
Så de planlegger å slippe ny trailer sammen med prospekt og emiaksjer da… Kan dempe fallet en del da…
Dette kan jo absolutt hjelpe oss over 2kr i morgen tenker jeg
Tror fortsatt jeg selger meg ut om vi går over 2 da, for det er vell naturlig at den skal ett stykke ned igjen…
Hvilket fall?
Tror du ikke en hel del er solgt allerede i de grep som er gjort da?
Eg antar det kommer noe sprell så emiaksjene blir tatt hånd om, men eg kan ikke tillate meg å stole på det.
Uansett hva eg måtte finne på å skrive her, så er eg overbevist om at aksjen skal nedover, dette basert på tidligere erfaringer.
Då er det dette med Funcom da, blir det annerledes her ??
Dempe fallet, jeg tror ikke vi får noe fall å snakke om i det hele tatt fra dagens kurs. I morgen tilig starter haraballet, jeg har skrevet det før, har du ikke nok aksjer når ingame videoen kommer… Jeg er så glad jeg ikke lot meg friste til å selge, blei ordntlig i tvil da du solgte Paddy.
Jeg var litt i tvil. Nå sitter jeg mistenkte at det var dette som kom til å skje
Jeg opprettet en salgsordre i morges, på litt over halvparten av de aksjene jeg kjøpte på 1,05… satt med pekeren på “Selg”-knappen… ble usikker og ombestemte meg. Nå blir jo morgendagen og resten av uken litt mer spennende sånn her da
Tror det rettog slett bare er å begynne å kjøpe litt, ser denn video bra ut så er det opp opp opp…
CONAN EXILES
3 tfor 3 timer siden
CONAN EXILES @ConanExiles
@ogulcancelik Don’t worry, it’s coming. Soon.
Også teaser på Facebook:
Samme dag som emi aksjene. God planlegging
så utrolig deilig, ser frem til det her.
Overrasket ?
Slike nyheter har normalt hatt positiv Kurs effekt for Funcom.
Videre er det rimelig å anta at mange av emisjons aksjene som var planlagt solgt allerede er solgt via teknikker beskrevet her i tråden og at også mange blir sittende videre.
Det å selge Funcom aksjer så lenge før lansering har skjeldent vist seg som et lurt trekk.
Litt artig at jeg skrev denne 2 dager siden, selv om sikkert flere har antatt dette
vil det si at den kommer torsdag morgen eller torsdag ettermiddag/kveld?