Torsdag etter 3 en gang tipper jeg, helt sikkert etter stengetid av børs, om ikke blir det liv
Har de annonsert release av trailer på forhånd tidligere?
Edit: sykt hvor timet dette er i forhold til fredagen.
Denne videoen kunne de sluppet for lenge siden - og deretter kjørt emisjon på vanlig måte mot markedet.
Kjenner fortsatt at dette irriterer meg noe grenseløst. Unødvendig mange aksjer der ute.
Nå synes jeg PAS sitt nettokjøp på fredag på ca. 2.7 millioner aksjer gir mer mening…
Kan dette ha vært et krav fra emisjonsgruppen? Lukter utspekulert planlegging lang vei
De har dog nettosolgt litt i dag, ca 450k.
og ja, det lukter litt dritt, men det har det gjort en stund nå
Edit: Men det er en god situasjon for de som har sittet hele tiden ute å trade, kurs går fort tilbake over 2 kroner nå, og er videoen god så ser vi fort 3 og 4 tallet, så fucket up er dette papiret.
En gametrailer video er ikke meldepliktig informasjon. De slipper denne når de selv vil på torsdagen.
Burde være det i funcom. Husker første skikkelige TSW-reveal. Aksjen ble skikkelig pumpet opp til embargo ble løftet og tradere gikk så over til dump.
Lukter bestillt ja… de har aldri varsler trailere på forhånd førtror jeg…
De så at jeg solgte idag og tenkte de skulle gi et forhåndsvarsel som en virkelig stor midtfinger… sånn kronen på verket stil
Stemmer for at du åpner med kjøpspost på 500k @1.82 for å starte turen
Kjempe bra forslag
Er usikker på om jeg vil inn igjen. Kan bli en krangel om hvem som klarer å bli kvitt emisjonsaksjene sine først om den går for fort
nei, minimalt
Enig, dette er pill råttent!
Men det er vel ikke noe nytt når det gjelder Funcom? At det er råttent?
Dette er ikke pill råttent for folk som ikke kjøper og selger hele tiden.
Jeg kjøpte og kjøpte jeg, økte min andel i Funcom med 20% dagen før de viste alle oss eksisterende aksjonærer fingen.
Hadde planer å sitte lenge også, men når mine sparepenger blir utvannet over natten forsøker ihvertfall jeg å sikre kapitalen.
Selvsagt sikrere å ha pengene under puta enn å plassere de i Funcom da…
Litt råttent er det… Prisingen på opsjonene gikk ut Torsdag i forrige uke. Fredagen og hele helgen har det vært mulig for Funcom å legge ut denne Facebook meldingen. Ikke vente til prisen har gått opp over inngangen til folk som har ventet i månedsvis uten å selge sine aksjer… Disse folka er uten tvil lei av hvordan de er blitt behandlet av selskapet når Funcom velger å gi en finger i trynet angående emisjonen, det er klart for alle det nå at det var en fiasko for alle som har støttet selskapet i lang tid.
Nå venta selskapet til kursen var i en liten dupp etter 1.8 høyden før de lansererer denne nyheten. Uten denne nyheten ville definitivt prisen vært på vei nedover frem til Torsdag.
Om prisen hadde gått sin glade gang ned mot krona igjen, ville dette ha hjulpet disse aksjonærene mer enn at de nå skal dytte prisen ytterligere opp før emisjonsaksjene kommer ut… En gameplay video, ville uansett rt, vært kursdrivende nyheter.
Mye om og men her nå. Er ikke annet enn forbanna, etter så mange måneder med tålmodighet og tro, så kommer det ned til at jeg selger idag…
Olepederk se det litt an i morgen da?
(la meg kjøpe før deg)
Det vi alle må spørre oss nå er, kommer kursen til Funcom til å være høyere enn nå, rett før og etter release av CE? Hvis du svarer ja på dette spørsmålet er det ikke noe å lure på, KOM deg inn. Innimellom prøver vi alle å være smartere enn resten av markedet, ved å prøve å forutse noe mesteparten av de andre ikke har oppdaget ennå. Hadde vi klart det ofte nok hadde vi alle være rike:grinning: Jeg har innsett att jeg ikke får til dette og synes det er bedre og sitte long i aksjer, enn å hoppe inn og ut, time topper og bunner. Blei rævp… av Funcom for å være long, men blir CE som jeg tror og håper kommer jeg og mange av dere til å tjene gode penger på å være Funcom aksjonær og sårheten bak er glemt, ivertfall nesten:wink:. Ikke glem, Funcom kommer til å annonsere flere spill til markedet i år, klinger disse bra i markedet kommer dette også til å hype kursen.
Jeg har så trua nå, emi aksjer eller ikke att jeg kommer til å øke ytterligere i Funcom før videoen kommer. Jeg tror videoen blir grisebra og att vi kommer til å få en helsikes omsetning i Funcom fremover, jeg unner ikke emi deltagerene disse pengene, men jeg får ikke gjort noe med det. Jeg må bare konsentrere meg om meg selv, og det må dere andre også. Så mitt rår til dere er, ikke la det att dere er dritforbanna på Funcom svekke dømmekraften deres. Ha fokus på de samme tingene som dere hadde før Emien, eneste forskjellen nå er att vi har mange flere aksjer i selskapet. Men alt det andre er som før, bortsett fra att Funcom har betydelig mindre gjeld og en stor slump penger på konto og det har de ikke hatt på lang tid. Fremtiden til Funcom som spillselskap ser adskillig lysere ut enn på lenge og forhåpentligvis gjelder dette for oss aksjonærer også.
Bare synd att så mange måtte blø noe så jæv… for att dette skulle komme på plass.