Jeg kan ikke se at alle som gikk inn i emisjon skal ut på fredag! de selger poster underveis frem til lansering vil jeg tro? viss de gutta her har sittet rundt ett bord og diskutert så tror jeg ikke de er blitt enige om og slippe alle nye aksjene på salg den 10 juni, da er det bare ett få tall av aksjer som vil gå i pluss.
de 2 fondene som har gått inn sitter nok litt lenger vil jeg tro ?
kan være det kommer 20-50 mill aksjer i markedet men dette er ikke mer en hva folk kan absorbere på en veldig bra video ???
eller hvordan tenker dere ??
Lykke til for dere som har inngang nå. Jeg har lyst til å være med på ferden videre, men venter til fredagen. Mulig jeg blir liggende etter som taperen, men det strider i mot tankegangen min å kjøpe så nærme før de nye aksjene kommer.
Tømte kassen på 1,61!
Har nå ca 25% i Funcom, måtte det gå direkte til Heaven of Conan!
Ser en på volumet siste tiden så er del helt annerledes enn tidligere.
Alt er naturligvis ikke bare kortsiktig trading inn/ut, skulle det være det så må en jo undres over hvorfor volumet har økt så radikalt etter at emisjon ble kjent.
Mange har nok ventet med å investere i Funcom inntil videre finansiering var avklart og etter dette kjøpt seg inn (meg inkludert).
Selvfølgelig skal ikke alle emisjonsaksjene ut nå, det må ha vært en del av forhandlingene det også, hovedeier har jo også bundet seg i forhold til konverteringstidspunktet for aksjer/gjeld.
Emisjonsdeltakerne er ikke blinde de heller og er nok kjent med kursretning før lanseringen av nye spill i Funcom.
Hehe , kjenner det rister i foten når de kommer med sånne uttalelser men kan liksågodt bare være at hu er gravid og ikke vil si det før august
Tror mer på det
Witchingbones
@witchingbones
17h17 hours ago
" @Sh3zb3th haha this is personal life biz not work!"
Er hu gravid?
CE må være bra hvis det har skjedd gjennom skjermen
hehe ja kan nesten se sånn ut ? men er Conan faren ?
Må finne på noe annet enn bare overskriftene til sånne tweets snart… Får ikke klikka på de og sett kommentarene i denne terminalen…
Tror ikke man skal legge formye i random tweets!, ser ut som kursoppgangen idag blir heller laber, som igrunn er en bra ting.
Med mindre noen tradere fyrer opp kanonen igjen. MIstenker og tror at Mandag 13 blir tidenes blåmandag
Blåmandag som i rallymandag eller psykologmandag
Hvis nå videoen lanseres i åpningstidene på Oslo Børs, vil Torsdag bli Klondyke og Fredag bli 1929
Tenker mer i blåmandag som følelsen etter at 90millioner aksjer er falt i hodet på det, og PAS traderen ikke er der for å hjelpe deg å ta imot dem.
Tipper den kommer torsdag kveld.
Tipper det er enda en CGI trailer, men håper det er mer Dev diary med faktiskt ingame stuff.
Største nettokjøper igår, DNM er største nettoselger hittil i dag.
det er bekreftet at det er video med “gameplay images”
“gameplay” kan være veldig mye. Og med komiske erling bak rattet stoler jeg faktisk null på hypen han prøver å skape på forhånd.
Det blir nok helt klart en skrytevideo, så lite “reelt” gameplay, men vi får garantert se hoder som ruller for å si det sånn.