Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Tror det er mulig å gjøre gode penger på FC i år selv om man ikke er inne nå :slight_smile:

2 Likes

Synes det ligner på @MK1 :+1::scream::see_no_evil:

3 Likes

Så sant så sant. Men de som rage selger nå burde tenke seg om dog forstår jeg frustrasjonen meget godt.

2 Likes

Da gjenstår vel bare en melding om utsettelse av CE engang i neste uke, etter at emisjonsdeltagerne har fått solgt seg ut.
Da har alle worst case scenarioer for eksisterende aksjonærer slått til

4 Likes

De kan jo alltids slenge på med en til emisjon litt utpå sensommer da de ser at det de ikke har er nok :upside_down:

3 Likes

Må si jeg virkelig unnet de med store tap fra før emisjonen førsterett på reperasjonsaksjer… Det som har skjedd nå vitner til null etisk sans. FC har rett og slett saltet sårene til de som allerede blødde.

Tror likevel at optimismen begynner å ta seg opp allerede fredag. Det er mange som har lempet ut i tvil og som skal inn igjen, i tillegg til alle de som har sittet utenfor til fredagen / etter fredagen. Skal love dere at det blir et nytt rally innen kort tid.

PAS øker, men de har vel ikke noe greie på Funcom?

Men basert på tilgjengelig info så burde man jo ha visst at denne meldingen kom før eller senere…

1 Like

Nå får dere rulle inn og tenke dere om litt!
Er Funcom hypen ferdig for denne gangen?

2 Likes

Selvsagt! Jeg mener bare at de burde satt siste dato for retten til reperasjonsaksjer til slutten av mai.

2 Likes

Evt så må du rulle litt inn og tenke, Hva skjer når allle emi aksjene treffer markedet. Noen spekulerer jo i oppgang når filmen kommer imorgen. Andre tenker 3 dager lengre og unngår aksjen fordi det er mye aksjer som kan omsettes.

3 Likes

Så det rasjonelle er å selge med tap / i sinne og aldri se seg tilbake?

2 Likes

Jeg synes det er vanskelig å si hvor aksjen skal på kort sikt så har valgt å sitte utenfor. Kunne sikkert tjent en del på å trade aksjen i år men …

2 Likes

Jeg har snitt på 1.71 og selger ikke før vi treffer 3 i sommer, når vi treffer bestemmer jeg meg for om jeg vil satse på å treffe 5.13 - Tiden vil vise det, skal ut før release.

Tenker det er mange som gjør lurt i å bare koble litt av nettet en stund… Legge seg selv i skuffen rett og slett :upside_down:

3 Likes

Tror det kan være lurt å ikke handle i effekt nå, men sitte en stund lengre…

1 Like

Med mindre du kjøper nå da…

Ja i dag slår de til igjen. Blir veldig spennende å se om de treffer igjen som de bruker å gjøre.

Nytt snitt på 1,38 og 4k flere aksjer enn til i mores, er ikke så lang sint :confused:

2 Likes

Andre duster her, godt å ikke være alene!(ikke for å bære ufin, mer frustrert!)
Snitt 1,67…
Nå er det bare å kjøpe mer igjen, hvis kursen går nedover…,

Neste kjøp blir enten i morgen på bakgrunn av video, samt hvis det kommer ett stop loss raid og kurs treffer 1

Video i morgen kan umulig virke negativt.

Tenk hvor mange som ikke følger Funcom tett, som ikke har signet opp på nyhetsbrev osv som plutselig får en video med gameplay osv slengt i fleisen. Det blir påfølgende mediedekning i ukene som kommer og hypen vil for alvor starte, er video god - mer hype.

Vi er i en spesiell gruppe som får med oss alt - majoriteten er ikke slik, og potensialet for nye aksjonærer er stor fremover.

2 Likes